Pesquisar


Filtros correntes:


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 11-20 de 25.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2016Avatars as transitional objects: the impact of avatars and digital objects on adolescent gamersKoles, B.; Nagy, P.ArtigoAcesso Embargado
2016Improved tests for forecast comparisons in the presence of instabilitiesMartins, L. F.; Perron, P.ArtigoAcesso Aberto
2016Online market entry: the motivations for imitation across retailer typesBhatnagar, A.; Nikolaeva, R.; Ghose, S.ArtigoAcesso Aberto
2016Antecedents and consequences of collective psychological ownership: The validation of a conceptual modelGiordano, A. P.; Patient, D.; Passos, A. M.; Sguera, F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2016Qualitative analysis of vehicle needs and perceptions towards the adoption of a reconfigurable vehicleCarvalho, I.; Costa, P.; Simões, R.; Silva, A.; Silva, S. A.ArtigoAcesso Embargado
2016Repeated two-person zero-sum games with unequal discounting and private monitoringCarmona, G.; Carvalho, L.ArtigoAcesso Embargado
2016Schwarzenberger bundles on smooth projective varietiesArrondo, E.; Marchesi, S.; Soares, H.ArtigoAcesso Aberto
2016Investigating impacts of complex sampling on latent growth curve modellingVieira, M. D. T.; Salgueiro, M. F.; Smith, P. W. F.ArtigoAcesso Embargado
2016Combining models in discrete discriminant analysisMarques, A.; Ferreira, A. S.; Cardoso, M. G. M. S.ArtigoAcesso Aberto
2016Accessibility and trust: the two dimensions of consumers perception on sustainable purchase intentionCarvalho, B.; Salgueiro, M. F.; Rita, P.ArtigoAcesso Embargado