Pesquisar


Filtros correntes:


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1-10 de 19.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2020An empirical study on influencers and their engagement factors: The YouTubers' perspectiveBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.; Raposo, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Multisensory experiences in virtual environments: The role of sense of power, cognitive flexibility and personality traitsGuerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.; Villar, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Mapping wine tourism: A systematic literature reviewPé-Curto, A.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020How influencers and digital interaction can impact customer-brand relationship and engagementBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.; Raposo, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Exploring young artists’ digital performance: the impact of online community engagement and co-creation on brand lovePolicarpo, P.; Guerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Virtual supermarket setting: Exploring antecedents of emotions and purchase intentionsLoureiro, S. M. C.; Correia, C.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022An examination of the influence of emotional solidarity on value cocreation with international muslim travelersChua, B.-L.; Al-Ansi, A.; Han, H.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.ArtigoAcesso Aberto
2022How augmented reality media richness influences consumer behaviour: A study in a real‐world retail environmentAmorim, I. P. de; Guerreiro, J.; Eloy, S.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
2023How to earn a premium price: The effect of green marketing and brand coolnessGuerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.; Nascimento, J.; Duarte, M.ArtigoAcesso Aberto
2023Mental imagery, product involvement and presence at virtual reality supermarketLoureiro, S. M. C.; Correia, C.; Guerreiro, J.ArtigoAcesso Aberto