Pesquisar


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 2991-3000 de 3392.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2025Return predictability, dividend growth, and the persistence of the price–dividend ratioGoliński, A.; Madeira, J.; Rambaccussing, D.ArtigoAcesso Aberto
2024The role of incubators in promoting innovation ambidexterity among start-ups in the tourism and hospitality industryDias, Á.; Camal, C.; Sousa, B.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
2024Operational risk mitigation in credit operationsCouto, A.; Gonçalves, R.; Pereira, L.; Lopes da Costa, R.; Dias, Á.; Vinhas da Silva, R.ArtigoAcesso Embargado
9999Tourism direct GDP: Configuration of antecedents and tourism future performance in high-income countriesAgostinho, M.; Dias, Á.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
2024O valor dos valores na utilização das tecnologias digitais em saúdeRodrigues, R. B.; Bobrowicz-Campos, E.; Camilo, C.; Lima, M. L.; Espanha, R.; Martins, H.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2024The carbon footprint of common vegetarian and non-vegetarian meals in Portugal: An estimate, comparison, and analysisMesquita, C.; Carvalho, M.ArtigoAcesso Aberto
2024International business growth: The leveraging effect of collaborative research networks capabilitiesAbrantes, B. F.; Quintas, J.; Wegner, D.; António, N.ArtigoAcesso Embargado
2025What works for whom in which circumstances in successful HRM implementation? A realist synthesisRoodbari, H.; Mirfakhar, A. S.; Trullen, J.; Valverde, M.; Ogbonnaya, C.ArtigoAcesso Aberto
2024Systematic review in financialization politics: The role of corporate governance and managerial compensationVieira, R.; Azevedo, G.; Oliveira, J.ArtigoAcesso Aberto
2023How artificial intelligence can improve digital marketingPereira, L.; Tomás, D.; Dias, Á.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto