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Resultados 1031-1040 de 3465.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2019Do hedonic rewards at online communities affect consumer-fashion brand engagement? a PLS approachBilro, R.G.; Loureiro, S. M. C.; Cabaço, M. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Detecting outliers in multivariate volatility models: a wavelet procedureGrané, A.; Martín-Barragan, B.; Veiga, H.ArtigoAcesso Aberto
2021“Cities go smart!”: A system dynamics-based approach to smart city conceptualizationNunes, S.; Ferreira, F.; Govindan, K.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
2020O benefício do enriquecimento trabalho-família para a saúde dos professores: O papel da autoeficácia percebida num estudo diárioVilhena, L.; Tavares, S.ArtigoAcesso Aberto
2019Corporate responsibility in the fast fashion industry how media pressure affected corporate disclosure following the collapse of Rana PlazaAuke, E.; Simaens, A.ArtigoAcesso Aberto
2018Janusian, anomic, agent, and steward: how employees perceive the identity of healthcare organizationsNunes, F. G.; Martins, L. M.ArtigoAcesso Aberto
2020The impact of influencer marketing and instagrammers on consumer purchase intentions and brand attitudeBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Rosado-Pinto, F.; Costa, I.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Is apology the best strategy to mitigate online firestorms in social media?Souto, D.; Neves, H.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Firm performance through online engagement: The role of experience and customer inspiratonAlreesh, M.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Exploring the factors that lead the adoption of virtual reality technologies among football fansSouto, D.; Oliveira, P.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto