Pesquisar


Filtros correntes:

Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 41-50 de 160.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2019Performance evaluation of Brazilian social organizations according to the best international practicesRaptopoulos, M. M.; Simaens, A.; Silva, JorgeObjecto de ConferênciaAcesso Aberto
2014Research methodologies in accounting and auditing: Empirical evidence from postgraduate projects concluded between 2008 and 2013Lopes, I.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Outlining a new collaborative business model as a result of the green Building Information Modelling impact in the AEC supply chainVilas-Boas, J.; Mirnoori, V.; Razy, A.; Silva, A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Authenticity in international marketing field: Systematic literature reviewPinto, F. R.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019The power of people: When people and culture are the key to organisations successCosta, L. R. da; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Customer engagement: Growing relevance in marketing researchPinto, F. R.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Manipulação de resultados e fraude nas candidaturas a fundos Europeus: Estudo em empresas PortuguesasFernandes, S.; Laureano, R. M. S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Earnings management and corporate governance: Portuguese unlisted firmsPaiva, I.; Dias, P.; Palma, M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Online-learning at ISCTE-IUL: towards a sustainable education paradigmLopes, A. L.; Almeida, F.; Figueiredo, V.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Analysing the impact of massclusivity campaigns on luxury and mass-market fashion brandsSantos, J. F.; Bilro, R.G.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto