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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2016Strategic quadrants and service quality: tourist satisfaction in PortugalPanchapakesan, P.ArtigoAcesso Embargado
2018Barriers to real estate investments for residential rental purposes: mapping out the problemPires, A. S. C.; Ferreira, F. A. F.; Jalali, M. S.; Chang, H.-C.ArtigoAcesso Aberto
2018A holistic conception of sustainable banking: adding value with fuzzy cognitive mappingCarlucci, D.; Ferreira, F. A. F.; Schiuma, G.; Jalali, M. S.; António, N. J. S.ArtigoAcesso Aberto
2018A inteligência emocional e o desempenho dos colaboradores: estudo empírico numa instituição financeiraFalcão, P. F.; Cunha, M. P.; Curto, J.; Oliveira, F.ArtigoAcesso Aberto
2017The effect of corporate brand reputation on brand attachment and brand loyalty: automobile sectorLoureiro, S. M. C.; Sarmento, E. M.; Le Bellego, G.ArtigoAcesso Aberto
2018The Halloween effect in European equity mutual fundsCurto, J. D.; Oliveira, L.; Matilde, A. R.ArtigoAcesso Aberto
2016Statistical modelling of wear and damage trajectories of railway wheelsetsAndrade, A. R.; Stow, J.ArtigoAcesso Aberto
2018The smart waste collection routing problem: alternative operational management approachesRamos, T. R. P.; de Morais, C. S.; Barbosa-Póvoa, A. P.ArtigoAcesso Aberto
2016Comparing trade-off adjustments in credit risk analysis of mortgage loans using AHP, Delphi and MACBETHFerreira, F. A. F.; Santos, S. P.ArtigoAcesso Aberto
2016Integrating metacognitive and psychometric decision-making approaches for bank customer loyalty measurementJalali, M. S.; Ferreira, F. A. F.; Ferreira, J. J. M.; Meidute-Kavaliauskiene, I.ArtigoAcesso Embargado