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Resultados 11-20 de 20.
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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2023The sustainable transformation of business events: Sociodemographic variables as determinants of attitudes toward sustainable academic conferencesSantos, J. A. C.; Fernández-Gámez, M. A.; Guevara-Plaza, A.; Santos, M. C.; Pestana, M. H.ArtigoAcesso Aberto
2023The impact of intelligent systems on management accountingMarques, S.; Gonçalves, R.; Lopes da Costa, R.; Pereira, L.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto
2023The impact of artificial intelligence on consumer behaviour and changes in business activity due to pandemic effectsDias, T.; Gonçalves, R.; Lopes da Costa, R.; Pereira, L.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto
2023How artificial intelligence can improve digital marketingPereira, L.; Tomás, D.; Dias, Á.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Embargado
2023Credibility of social media influencers: Impact on purchase intentionCoutinho, F.; Dias, Á.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
2023The ever-changing business of e-commerce-net benefits while designing a new platform for small companiesCosta, P.; Rodrigues, H.RecensãoAcesso Aberto
2023Students’ adaptive behaviors to Covid-19 impacts: A multidimensional analysisParreira, A.; Pestana, H.; Brandão, M.; Moutinho, L.ArtigoAcesso Aberto
2023O papel da inteligência artificial nos transportes e na logísticaMartins, A.; Ferreira, J.; Vale, J.Parte de LivroAcesso Aberto
2023Cinematic virtual reality: How emotional responses vary across movie genre and technological formatRodrigues, M. B.; Loureiro, S. M. C.; Dias, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Enterprise agile transformationBatista, F.; Pereira, L.; Lopes da Costa, R.ArtigoAcesso Aberto