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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2013A framework to analyse the effect of hotel websites stimuli on emotions, attitude and intentions moderated by sensory curiosity; language of instruction; classification of hotel; and annual income of customerSarkar, B.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2013Quality and sustainability in higher education institutions: key factorsdos Santos Martins, H.; Loureiro, S. M. C.; Amorim, M.ArtigoAcesso Embargado
2019Brand CoolnessWarren, C.; Batra, R.; Loureiro, S. M. C.; Bagozzi, R. P.ArtigoAcesso Aberto
2012A conceptual approach for cannibalism between goodsLaruccia, M. M.; Tristão, J. A. M.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
2015Committing consumers to sustainability: Portugal and South Korea outlooksLoureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.; Koo, D.-M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2016Some antecedents and outcomes of passionate desire for fashion clothes and accessoriesLoureiro, S. M. C.; Costa, I.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020How influencers and digital interaction can impact customer-brand relationship and engagementBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.; Raposo, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Do hedonic rewards at online communities affect consumer-fashion brand engagement? a PLS approachBilro, R.G.; Loureiro, S. M. C.; Cabaço, M. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020The impact of influencer marketing and instagrammers on consumer purchase intentions and brand attitudeBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Rosado-Pinto, F.; Costa, I.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Is apology the best strategy to mitigate online firestorms in social media?Souto, D.; Neves, H.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto