Pesquisar


Filtros correntes:



Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1-10 de 11.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2018Visual analytics of Hebrew manuscripts codicological metadataPateiro, T.; Marques de Matos, D.; Cardoso, E.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018The past, present, and future of Learning AnalyticsCardoso, E.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Epidermal systems and virtual reality: emerging disruptive technology for military applicationsMarsili, M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Development of Plan S monitoring and compliance tool in the context of PTCRIS for Portuguese National Science FoundationMoreira, J. M.; Pardelha, F.; Laranjeira, C.; Pereira, F.; Novais, J.; Lopes, P.; Antunes, A.; Cardoso, E.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022The child in charge: The case of child-participatory design of an environmental sustainability serious gameVieira, S.; Alexandre, I. M.; Cardoso, E.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023A measure data catalog for dashboard management and validationOliveira, B.; Henriques, A.; Oliveira, Ó.; Duarte, A.; Santos, V.; Antunes, A.; Cardoso, E.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Using enterprise architecture for modeling and visualizing the impact of change: A report from the trenchesMaltusch, P.; Cardoso, E.; Kjærem, V.; Langfeldt, O. I.; Kibsgaard, G. J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Towards a lean assessment model for evaluating the maturity level of business intelligence and analytics initiatives in higher educationCardoso, E.; Su, X.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2016Looking back at the EUNIS repository data using text mining techniquesCardoso, E.; Ribeiro, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2013Evaluation of the maturity level of BI initiatives in European higher education iInstitutions: Initial report from the BI Task Force @EUNISCardoso, E.; Alcolea, J. J.; Rieger, B.; Schulze, S.; Rivera, M.; Leone, A.; Brighi, E.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto