Pesquisar


Filtros correntes:



Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1-10 de 12.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2020Perfil socioformativo dos orientadores, heterogeneidade e hierarquia social na área de ensino da CAPESMassi, L.; Carvalho, H.; Giordan, M.ArtigoAcesso Aberto
2022Assessing caregivers’ adherence to child primary care recommendations: Development and validation of a scaleMourão, S.; Bernardes, S. F.; Carvalho, H.ArtigoAcesso Aberto
2020Exploring patterns of multiple climates and their effects on safety performance at the department levelPaolillo, A.; Silva, S. A.; Carvalho, H.; Pasini, M.ArtigoAcesso Aberto
2020Teachers’ ideas about children’s participation within Portuguese early childhood education settingsCorreia, N.; Carvalho, H.; Durães, J.; Aguiar, C.ArtigoAcesso Aberto
2020Envelhecimento e trabalho: o papel das práticas de diversidade etária na retenção dos trabalhadoresSousa, I. C.; Ramos, S.; Carvalho, H.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Teachers’ practices mediate the association between teachers’ ideas and children’s perceived participation in early childhood educationCorreia, N.; Carvalho, H.; Fialho, A.; Aguiar, C.ArtigoAcesso Aberto
2021Retaining an age-diverse workforce through HRM: the mediation of work engagement and affective commitmentSousa, I. C.; Ramos, S.; Carvalho, H.ArtigoAcesso Aberto
2022Organizational social context and academic achievement of youth in residential care: The mediating role of youth-caregiver relationship qualitySilva, C. S.; Carvalho, H.; Magalhães, E.; Attar-Schwartz, S.; Ornelas, S. V.; Calheiros, M. M.ArtigoAcesso Embargado
2022Determinants of Africa’s development: An exploratory studyVeiga, J.; Ferreira-Lopes, A.; Carvalho, H.; Sequeira, T. N.; Monteiro, H.ArtigoAcesso Aberto
2022Estado emocional e coping em estudantes universitários no confinamento provocado pela COVID-19Alexandre, J.; Carvalho, H.; Fonseca, A. M.; Castro, C.ArtigoAcesso Aberto