Pesquisar


Filtros correntes:

Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 41-50 de 211.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2019A text mining and topic modelling perspective of ethnic marketing researchMoro, S.; Pires, G.; Rita, P.; Cortez, P.ArtigoAcesso Aberto
2018Atributos pessoais da cultura da hospitalidade: aplicação aos estudantes de ensino superior em PortugalFernandes, A. L.; Fonseca, D. S.; Ribeiro, L. P.ArtigoAcesso Aberto
2018A decision support system framework to track consumer sentiments in social mediaNave, M.; Rita, P.; Guerreiro, J.ArtigoAcesso Aberto
2021Unveiling island tourism in Cape Verde through online reviewsOliveira, C.; Rita, P.; Moro, S.ArtigoAcesso Aberto
2018Research trends on Big Data in Marketing: a text mining and topic modeling based literature analysisAmado, A.; Cortez, P.; Rita, P.; Moro, S.ArtigoAcesso Aberto
2018Budgetary balances adjustments from governmental accounting to national accounts in EU countries: can deficits be prone to management?Jorge, S.; Jesus, M. A.; Laureano, R.ArtigoAcesso Aberto
2023The travel dream experience in pandemic timesCorreia, A.; Moro, S.; Rita, P.ArtigoAcesso Aberto
2018A selection process as a gameFerreira, M. A. M.; Matos, M. C. P.ArtigoAcesso Aberto
2019Improving the drug discovery process by using multiple classifier systemsRuano-Ordás, D.; Yevseyeva, I.; Basto-Fernandes, V.; Méndez, J. R.; Emmerichd, M. T. M.ArtigoAcesso Aberto
2019Profiling the two most populous generations of the PIIGS countries in the workplace based in online consumption of cultural contentsTrindade, G.; Laureano, R. M. S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto