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Resultados 221-230 de 1630.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2006O modelo lógico como instrumento de avaliação da qualidade: o Centro de Dia para Pessoas IdosasMarques, S.; Calheiros, M. M.ArtigoAcesso Aberto
2017Father’s involvement and parenting styles in Portuguese families: the role of education and working hoursMonteiro, L.; Fernandes, M.; Torres, N.; Santos, C.ArtigoAcesso Aberto
2016Violência doméstica: boas práticas no apoio a vítimas LGBT: guia de boas práticas para profissionais de estruturas de apoio a vítimasMoleiro, C.; Pinto, N.; Oliveira, J. M.; Santos, M. H.LivroAcesso Aberto
2017Géneros e sexualidades: interseções e tangentes-LivroAcesso Aberto
2017Change commitment in low-status merger partners: the role of information processing, relative ingroup prototypicality, and merger patternsRosa, M.; Kavanagh, E.; Kounov, P.; Jarosz, S.; Waldzus, S.; Collins, E. C.; Giessner, S.ArtigoAcesso Aberto
2018Short scales for the assessment of personality traits: development and validation of the Portuguese Ten-Item Personality Inventory (TIPI)Nunes, A.; Limpo, T.; Lima, C. F.; Castro, S. L.ArtigoAcesso Aberto
2017The research-teaching nexus from the Portuguese academics’ perspective: a qualitative case study in a school of social sciences and humanitiesFarcas, D.; Bernardes, S. F.; Matos, M.ArtigoAcesso Aberto
2017Desigualdades de género em profissões qualificadas e resistências à mudança: um percurso de investigaçãoSantos, M. H.Parte de LivroAcesso Aberto
2009Estudo da validação das escalas de crenças sobre a natureza da homossexualidade e de preconceito contra homossexuaisPereira, A.; Monteiro, M.; Camino, L.ArtigoAcesso Aberto
2016Too many PhDs? An invalid argument for countries developing their scientific and academic systems: the case of PortugalSantos, J. M.; Horta, H.; Heitor, M.ArtigoAcesso Aberto