Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/10071/16355
Autoria: Amoriom, M.
Loureiro, S. M. C.
Data: 2017
Título próprio: Effect of website performance expectancy on customer satisfaction: online fashion performance
Paginação: 536-539
DOI (Digital Object Identifier): 10.15444/GFMC2017.06.07.02
Palavras-chave: Information quality
Usability
Performance expectancy
Customer satisfaction
Resumo: This study builds on prevalent approaches of extending the applications of importance performance analysis (IPA) tool. Thus, we analyse the influence of Performance expectancy on Customer Satisfaction. The instruments employed were adapted from previous studies and pilot tested with a group of master students to verify clarity of meaning and comprehension. Findings reveal the stronger influence of three factor that emerge from performance expectancy: Usability, Reliability, Information Quality.
Arbitragem científica: yes
Acesso: Acesso Aberto
Aparece nas coleções:BRU-CRI - Comunicações a conferências internacionais

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
EFFECT_OF_WEBSITE_PERFORMANCE_EXPECTANCY_ON_CUSTOM.pdf311,56 kBAdobe PDFVer/Abrir


FacebookTwitterDeliciousLinkedInDiggGoogle BookmarksMySpaceOrkut
Formato BibTex mendeley Endnote Logotipo do DeGóis Logotipo do Orcid 

Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.