Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 54 (Search time: 0.008 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess Type
2020Trajetória de migração de sistemas de informação de gestão (ERP): evidências empíricas associadas ao caso de uma distribuidora de produtos químicosVinhais, J. C.; Alturas, B.ArticleOpen Access
2020A experiência dos utilizadores de jogos digitais e reflexões em torno do FIFA Ultimate TeamPinheiro, A. M.; Alturas, B.; Oliveira, A.Conference ObjectOpen Access
2021A realidade aumentada e a experiência do utilizador (UX) na divulgação de conteúdos digitais dos museus PortuguesesCasaca, A. F.; Alturas, B.; Rodrigues, R.Conference ObjectOpen Access
2021Avaliação do desempenho da ética digital no setor da saúde, em PortugalCasaleiro, I.; Alturas, B.; Cavaco, N.Conference ObjectOpen Access
2021Digital tourism marketing: Case study of the campaign Can’t Skip PortugalParreira, C.; Fernandes, A. L.; Alturas, B.Conference ObjectOpen Access
2022Factors influencing consumers to shop online for computer/telecommunications equipmentSantos, R.; Alturas, B.Conference ObjectOpen Access
2020Agile information technology service management with DevOps: An incident management case studyFaustino, J.; Pereira, R.; Alturas, B.; Silva, M. M. da.ArticleOpen Access
2021Análise de modelos de maturidade de transformação digitalCarrijo, P.; Alturas, B.; Pedrosa, I.Conference ObjectOpen Access
2021Os benefícios dos smartwatches na promoção da atividade física regularSilva, A.; Alturas, B.Conference ObjectOpen Access
2022Impact of social media influencers on the Portuguese tourism and travel industry in a Covid-19 eraMadureira, L.; Alturas, B.Conference ObjectOpen Access