Pesquisar
Adicionar filtros:
Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.
Resultados 1-6 de 6.
- Anterior
- 1
- Próxima
Registos:
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
---|---|---|---|---|
2016 | Playing seriously: how gamification and social cues influence bank customers to use gamified e-business applications | Rodrigues, L. F.; Oliveira, A.; Costa, C. J. | Artigo | Acesso Embargado |
2016 | Enterprise resource planning adoption and satisfaction determinants | Costa, C. J.; Ferreira, E.; Fernando Bento; Aparicio, M. | Artigo | Acesso Aberto |
2019 | Data science and AI: Trends analysis | Aparicio, S.; Aparicio, J. T.; Costa, C. J. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2017 | Validation of an e-learning 3.0 critical success factors framework: a qualitative research | Miranda, P.; Isaías, P.; Costa, C. J.; Pífano, S. | Artigo | Acesso Aberto |
2015 | Tools for online collaboration: do they contribute to improve teamwork? | Lopes, I.; Oliveira, A.; Costa, C. J. | Artigo | Acesso Aberto |
2016 | Does ease-of-use contributes to the perception of enjoyment? A case of gamification in e-banking | Rodrigues, L. F.; Oliveira, A.; Costa, C. J. | Artigo | Acesso Embargado |