BRU-CRI - Comunicações a conferências internacionais : [517] Página principal da coleção Visualizar estatísticas

Percorrer
Active um alerta nesta coleção para receber notificações por correio electrónico de novos registos ‌‌RSS Feed ‌‌‌‌RSS Feed ‌‌‌‌‌‌‌‌RSS Feed
Registos da Coleção (Ordenados por Data de depósito em ordem descendente): 41-60 de um total de 517
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2022ABC bridging tensions between logics of care and business: The perspective of paradox theoryConceição, A.; Major, M.; Clegg, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022What if we took a holiday?: Enriching advertising with intelligent voice assistantsOliveira, P. M.; Guerreiro, J.; Rita, P.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Bundling and diffusion of management control innovations in the public sector: A case studyPimentel, L.; Rogala, P.Objecto de ConferênciaAcesso Embargado
2022Diffusion of management practices between a local company and a global company: A case studyPimentel, L.; Rogala, P.; Dias, T. L.Objecto de ConferênciaAcesso Embargado
2022Developing a research agenda for digital accessibility in multinational enterprisesDeitmer, A.; Silva, J. M. V.-B. da; Möhring, M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
1-Ago-2022Stronger together: Positive relationships at workGrabarski, M. K.; Schneider, N.; Yadav, M.; Spreitzer, G. M.; Dello Russo, S.; Wang, K.; Wurtz, O.; Dimitrova, M.; Lazarova, M. B.; Legood, A.; Mirfakhar, A.; Mouratidou, M.; Ragins, B. R.; Shaffer, M. A.; Zhu, X.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022The use of artificial intelligence in the hospitality industry: Understanding customer service interactions with smart speakersRuiz-Equihua, D.; Romero, J.; Casaló, L. V.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Implications of new technologies on consumer engagementAjayi, S.; Loureiro, S. M, C.; Langaro, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022How VR can boost inspiration and increase donationsRodrigues, M. B.; Loureiro, S. M. C.; Lopes, F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Should I stay or should I go: Key determinants for efficiently retaining a subscribed customer who decided to leaveMuratcehajic, D.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Are consumers actually willing to pay more for sustainable packaging?: A choice-based conjoint analysisBranca, G.; Loureiro, S. M. C.; Rescinity, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022A implementação do conceito indústria 4.0 em PortugalPereira, A.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.; Pereira, L.; Dias, Á.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Increased capacity in industrial equipmentEsteves, I. P.; Oliveira, M. J. G. P. de.; Pereira, M. T. R.; Ramos, F. R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023How artificial intelligence tools influence customer experience and avoidance of similarityLoureiro, S. M. C.; Ferreira, M. M.; Bilro, R. G.; Marques, L.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023How game advertising influences the brand equity of luxury brandsRodrigues, M.; Romero, M. I.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015Feeling better while waiting: The influence of intrinsic cues of hospital lobby in Portugal and South KoreaLoureiro, S. M. C.; Ferreira, E.S.; Lopes, R.; Jin, K. N.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2016Focusing executive education on corporate perceptions of priorities and skills in sustainabilitySimaens, A.; Bento, P.; Amaral-Baptista, M.; Duarte de Almeida, I.; Pernas, G.; Silva, J.; Leite, M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017Brand power and brand focus as facilitators of relationship quality in the wine sectorda Cunha, N. P.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017Exploring drivers to engage in fashion luxury consumptionLoureiro, S. M. C.; Maximiano, M.; Panchapakesan, P.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017Employing mindfulness, images and experience evaluation to predict perceived value of travel experience: The role of perceived authenticityLoureiro, S. M. C.; Stylos, N.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
Registos da Coleção (Ordenados por Data de depósito em ordem descendente): 41-60 de um total de 517