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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2015Lutas práticas e epistemológicas pelo abolicionismoDores, A.ArtigoAcesso Aberto
2012Luxury brands and CRM, mutually exclusive? : developing a CRM strategy for Patek PhilippeWeber, SabrinaDissertação de MestradoAcesso Aberto
16-Out-2020Luxury brands and e-commerce "take advantage of the digital era": a research on consumer insight and attitudes on online sale f luxury godsForsans, CharlotteDissertação de MestradoAcesso Aberto
2021Luxury brands on Instagram: A netnographic approachAleem, A. K.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2013Luxury brands: Freeport outlet contextSilva, Nadine Raquel JesusDissertação de MestradoAcesso Restrito
30-Out-2017Luxury cruises: drivers to the well-being perception of tourists about their experience in-cruiseGonçalves, Inês SantosDissertação de MestradoAcesso Aberto
2024Luxury fashion brand coolness: Niche versus mass coolAleem, A.; Loureiro, S. M. C.; Breazeale, M.ArtigoAcesso Aberto
17-Dez-2021Luxury fashion brands and internet memes as a social media strategy in the context of brand coolness, consumer brand engagement and measures and effects of visual complexitySilva, Inês Gomes daDissertação de MestradoAcesso Restrito
17-Out-2023Luxury fashion brands: Does brand personality affect consumer behavior?Pimentel, Matilde Amaral de MesquitaDissertação de MestradoAcesso Restrito
31-Out-2017Luxury fashion clothes and accessories: the role of envy on desire to purchaseCosta, Adriana Carpinteiro de Oliveira eDissertação de MestradoAcesso Aberto
2024Luxury fashion consumption: A review, synthesis and research agendaAleem, A.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.ArtigoAcesso Aberto
2024Luxury fashion games are so cool! Predicting awareness, perceived quality, and loyaltyRodrigues, M. B.; Loureiro, S. M. C.; Romero, M. I. R.ArtigoAcesso Embargado
2021Luxury hotel types: Examining the effects of (in)conspicuous consumption orientation on luxury hotels’ valuationsAleem, A.; Herédia-Colaço, V.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Luxury tourism from the traditional perspective to the sustainable trigger: Redefining new luxury tourismSantos, V. R.; Au-Yong-Oliveira, M.; Sousa, M.; Costa, C.ArtigoAcesso Aberto
2014Luxury values and experience as drivers for consumers to recommend and pay moreLoureiro, S. M. C.; de Araújo, C.ArtigoAcesso Embargado
2016Luxury values as drivers for affective commitment: the case of luxury car tribesLoureiro, S. M. C.; Kaufmann, H. R.ArtigoAcesso Aberto
2012A luz do capital: SOFINA e a regulação da electricidade em Lisboa e Buenos Aires, no século XXBussola, DiegoTese de DoutoramentoAcesso Aberto
19-Nov-2019Luz natural na arquitetura e na dançaMiranda, Inês RodriguesDissertação de MestradoAcesso Aberto
4-Dez-2018Luz Saúde buyout: Equity valuationCarvalho, João DiogoDissertação de MestradoAcesso Aberto
2018LX design with foodMarat-Mendes, T.Parte de LivroAcesso Aberto