Mostrar resultados 692-711 de 1261.
< anterior
próximo >
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2018 | Labour market policy thematic review 2018: an in-depth analysis of the emigration of skilled labour, Portugal | Pires, R. P.; Pereira, C.; Azevedo, J. | Outro | Acesso Aberto |
2024 | Language comprehenders are sensitive to multiple states of semantically similar objects | Horchak, O. V.; Garrido, M. V. | Artigo | Acesso Aberto |
2018 | The Laplace transform in the context of some of the queue related probability distributions | Ferreira, M. A. M. | Artigo | Acesso Aberto |
2024 | Leadership strategies for managing technostress | Yener, S.; Arslan, A.; Belchior-Rocha, H. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2015 | Learning from conflict in higher education | Simões, E.; Rosado-Pinto, P.; Almeida, F. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2018 | Learning how to work in the arts field in Portugal: a biographical approach to the migrant artists’ trajectories | Ferro, L.; Abrantes, P.; Veloso, L.; Lopes, J. T. | Artigo | Acesso Aberto |
2019 | Learning programming using educational robotics | Aparicio, J. T.; Pereira, S.; Aparicio, M.; Costa, C. J. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2017 | Learning scorecard: Monitor and foster student learning through gamification | Cardoso, E.; Santos, D.; Costa, D.; Caçador, F.; Antunes, A.; Ramos, R. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2021 | Left-wing governmental alliance in Portugal, 2015-2019: A way of renewing and rejuvenating social democracy? | Freire, A. | Artigo | Acesso Aberto |
2024 | Leiria & Oeste: Um ecossistema que desafia convenções e reinventa o futuro | da Silva, A.; Duarte de Almeida, I.; Rabadão, C. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2019 | Leitura da evolução da forma urbana do Plateau - Cidade da Praia | Cortês, F.; Genin, S.; Sampaio, M. T. de. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2017 | Levels of governance in policy innovation cycles in community education: the cases of education for sustainable development and climate change education | Kolleck, N.; Jörgens, H.; Well, M. | Artigo | Acesso Aberto |
2017 | Licenciados da Universidade Aberta: percursos, motivações e aprendizagens em ambiente digital | Neves, C.; Henriques, S.; Abrantes, P.; Backstorm, B; Jacquinet, M.; Magano, O. | Artigo | Acesso Aberto |
22-Nov-2024 | Liderança 5.0: O impacto da liderança na transformação digital e performance organizacional em Portugal | Marques, Carla Sofia Almeida | Dissertação de Mestrado | Acesso Restrito |
2018 | Liderança Digital: a aprendizagem e os processos de informação e comunicação na sala de aula | Massano. L.; Henriques, S. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
12-Dez-2024 | Liderança temporal e gestão de tempo: O papel moderador dos Pacing Styles | Santos, Bruna Pereira | Dissertação de Mestrado | Acesso Restrito |
2025 | Life satisfaction and lifelong learning: The role of intrinsic motivation and adaptation of the MSSP lifelong learning scale | Matos, J. F. L.; Silva, V. H.; Silvestre P.; Pinto, A. M. G. | Artigo | Acesso Embargado |
19-Dez-2022 | Light field saliency detection using deep learning: A comparative study | Lima, Ronielson Baptista | Dissertação de Mestrado | Acesso Restrito |
2024 | Light field view synthesis using deformable convolutional neural networks | Zubair, M.; Nunes, P.; Conti, C.; Soares, L. D. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2023 | Lisbon, the Portuguese Erasmus city? Mis-match between representation in urban policies and international student experiences | França, T.; Cairns, D.; Malet Calvo, D.; Azevedo, L. F. de | Artigo | Acesso Aberto |