Percorrer por autor Cadima, J.
Mostrar resultados 1-6 de 6.
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2020 | Activity settings in toddler classrooms and quality of group and individual interactions | Guedes, C.; Cadima, J.; Teresa, A.; Aguiar, C.; Barata, C. | Artigo | Acesso Aberto |
2019 | Classroom quality and children's social skills and problem behaviors: dosage and disability status as moderators | Aguiar, A.; Aguiar, C.; Cadima, J.; Correia, N.; Fialho, A. | Artigo | Acesso Aberto |
2021 | Inclusão e participação social em educação de infância | Aguiar, C.; Cadima, J.; Correia, N.; Daniel, J.; Fialho, A.; Gamelas, A,; Aguiar, A.; Ferreira, M.; Peceguina, I.; Santos, A. J.; Pimentel, J. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2018 | Process quality in Portuguese preschool classrooms serving children at-risk of poverty and social exclusion and children with disabilities | Cadima, J.; Aguiar, C.; Barata, M. C. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | Process quality in toddler classrooms in four European countries | Cadima, J.; Aguiar, C.; Guedes, C.; Wyslowska, O.; Salminen, J.; Slot, P.; Barata, C.; Lerkkanen, M.-K. | Artigo | Acesso Aberto |
2014 | Projeto CARE: Desafios de uma avaliação relevante e culturalmente sensível dos contextos educativos a nível europeu | Cadima, J.; Aguiar, C.; Barata, M. | Artigo | Acesso Aberto |