Mostrar resultados 45-64 de 64.
< anterior
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2018 | A rede dos centros locais de aprendizagem da Universidade Aberta ao serviço de desenvolvimento social e territorial em Portugal | Caeiro, D.; Moreira, J. A.; Henriques, S. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2021 | Redes sociais na internet: seu potencial socioeducativo no processo de ensino-aprendizagem | Henriques, S.; Pereira, R. S. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2022 | Relations between public education policies and Portugal’s performance on PISA | Fernandes, D.; Neves, C.; Tinoca, L.; Viseu, S.; Henriques, S. | Artigo | Acesso Aberto |
2017 | Respondendo aos desafios formativos da era digital: o Curso de Formação para a Docência Online | Henriques, S.; Moreira, J. A.; Barros, D.; Goulão, M. F. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2019 | Retratos do docente no ensino superior online: pedagogias e tecnologias | Henriques, S.; Moreira, J.; Goulão, M. F. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2022 | Schools’ strengths and areas for improvement: perspectives from external evaluation reports | Seabra, F.; Henriques, S.; Mouraz, A.; Abelha, M.; Tavares, A. | Artigo | Acesso Aberto |
2022 | Schools’ strengths and areas for improvement: perspectives from external evaluation reports | Seabra, F.; Henriques, S.; Mouraz, A.; Abelha, M.; Tavares, A. | Artigo | Acesso Aberto |
2016 | Scientific evidence in the third sector: follow up Dianova Portugal | Candeias, P.; Henriques, S. | Outro | Acesso Aberto |
2019 | Sharing, group-buying, social supply, offline and online dealers: how users in a sample from six European countries procure New Psychoactive Substances (NPS) | Werse, B.; Benschop, A.; Kamphausen, G.; van Hout, M.-C.; Henriques, S.; Silva, J.; Dabrowska, K.; Wieczorek, L.; Bujalski, M.; Felvinczi, K.; Korf, D. | Artigo | Acesso Aberto |
2018 | Substance and non-substance addictions | Henriques, S.; Broughton, N. | Outro | Acesso Aberto |
2015 | Sucesso, permanência e persistência dos estudantes do Ensino Superior a distância e online | Goulão, M. F.; Seabra, F.; Barros, D.; Henriques, S.; Cardoso, T. | Artigo | Acesso Aberto |
2018 | Supervisão no ensino superior online: que práticas? | Henriques, S.; Gaspar, M. I.; Massano, M. L. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | Supervisão pedagógica no contexto educativo Português: Perspetivas, sintomas e práticas | Romeiro, D.; Henriques, S. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | Supervisão pedagógica no contexto educativo português: Sintomas, perspetivas e práticas | Romeiro, D.; Henriques, S. | Artigo | Acesso Aberto |
2019 | Supervisão: modelos e processos | Carlos, A.; Lamy, F.; Seabra, F.; Gaspar, M. I.; Massano, L.; Silva, P.; Eira, R.; Galante, S.; Henriques, S. | Livro | Acesso Aberto |
2021 | Supporting emergency remote teaching due to coronavirus pandemic: problem solving group at ICUDDR | Henriques, S.; Hopkins Eyles, C. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | Teaching during the pandemic: An exploratory study in Portuguese and Brazilian secondary education teachers | Dias-Trindade, S.; Correia, J. D.; Henriques, S. | Artigo | Acesso Aberto |
2021 | Transitar para um ensino remoto emergencial: perceções de professores/as portugueses/as do ensino básico e secundário sobre o uso de tecnologias digitais | Correia, J. D.; Henriques, S.; Dias-Trindade, S. | Artigo | Acesso Aberto |
2022 | Transversal competences and employability: The impacts of distance learning university according to graduates’ follow-up | Abrantes, P.; Silva, A. P.; Backstrom, B.; Neves, C.; Falé, I.; Jacquinet, M.; Ramos, M. R.; Magano, O.; Henriques, S. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | Virtually hidden: A theoretical framework for understanding and conceptualising online drug use pornography | Scheibein, F.; Van Hout, M. C.; Henriques, S.; Wells, J. | Artigo | Acesso Aberto |