Percorrer por autor Guerreiro, J.

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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2018Fashion brands communicating and interacting in Instagram: a netnography approachLoureiro, S. M. C.; Serra, J.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020How artificial intelligence in smart devices affects customer-brand relationshipsGuerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019How atmospheric cues in a virtual reality fashion stores affect the sense of presenceCrespo, M.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R.G.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023How attachment affects happiness in the human-IVA relationshipLoureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022How augmented reality media richness influences consumer behaviour: A study in a real‐world retail environmentAmorim, I. P. de; Guerreiro, J.; Eloy, S.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
2023How cognitive flexibility affects sense of power in a coffee virtual setting: The moderating role of personality traitsLoureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.; Villar, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019How effective are retargeting ads?Rodrigues, T.; Guerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023How gamification in virtual reality affects brand coolness and marketing outcomesStein, F.; Guerreiro, J.; Loureiro, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021How green trust, consumer brand engagement and green word-of-mouth mediate purchasing intentionsGuerreiro, J.; Pacheco, M.ArtigoAcesso Aberto
2020How influencers and digital interaction can impact customer-brand relationship and engagementBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.; Raposo, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023How to earn a premium price: The effect of green marketing and brand coolnessGuerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.; Nascimento, J.; Duarte, M.ArtigoAcesso Aberto
2020How to predict explicit recommendations in online reviews using text mining and sentiment analysisGuerreiro, J.; Rita, P.ArtigoAcesso Aberto
2023I am attracted to my Cool Smart Assistant! Analyzing attachment-aversion in AI-human relationshipsGuerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
2019The impact of facial expressions and emotion incongruence in advertising attention and intentionMendes, G.; Guerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Improving international attractiveness of higher education institutions based on text mining and sentiment analysisSantos, C. L.; Rita, P.; Guerreiro, J.ArtigoAcesso Aberto
2018Increasing awareness and reputation of MERCK S.A. Portugal through employee advocacySonne, H.; Guerreiro, J.; Wohlschlegel, B.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023The influence of typical versus atypical ads on sharing intentionRita, P.; Guerreiro, J.; Matos, S.ArtigoAcesso Embargado
2023Locals versus foreigners’ emotion-motivational responses towards traditional food and non-traditional foodRita, P.; Arriaga, P.; Moura, A.; Guerreiro, J.ArtigoAcesso Aberto
2021Mapping wine tourism: A systematic literature reviewPé-Curto, A.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Mental imagery, product involvement and presence at virtual reality supermarketLoureiro, S. M. C.; Correia, C.; Guerreiro, J.ArtigoAcesso Aberto