Skip navigation
↑
Acesso Rápido
Catálogo da Biblioteca
Iscte Discovery Service (Pesquisa Integrada)
Explore
aqui
outros Recursos de Informação
Página principal
Percorrer
Comunidades e Coleções
Percorrer Itens por:
Data de publicação
Autor
Orientador
Título
Assunto
Tipo de Documento
Tipo de Acesso
Mestrados e Doutoramentos
Revistas Científicas
Classificação JEL
Classificação PsycINFO
Domínios Científicos e Tecnológicos (FOS)
Objetivos de Desenvolvimento Sustentável (ODS)
Mais
Sobre o Repositório
Formulários
Direitos de autor
Política de acesso aberto
Contacte-nos
Estatísticas
Idioma
English
português
Entrar
Área Pessoal
Serviço de alertas
Editar conta
Non Visible Label
Repositório do Iscte – Instituto Universitário de Lisboa
Percorrer por autor Da Silva, R.
Índice:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ou inserir as letras iniciais:
starts with
Ordenar por:
título
data de publicação
data de depósito
Em ordem:
ascendente
descendente
Resultados/Página
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autores/Registo:
todos
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrar resultados 2-14 de 14.
< anterior
Data
Título
Autor(es)
Tipo
Acesso
2022
Extreme right terrorism in the Portuguese transition to democracy: The Portuguese Liberation Army (1974-1976)
Marchi, R.
;
Da Silva, R.
Artigo
Acesso Aberto
2022
“From street soldiers to political soldiers”: Assessing how extreme right violence has been criminalised in Portugal
Da Silva, R.
;
Ventura, J. P.
;
Carvalho, C. M. de
;
Barbosa, M. R.
Artigo
Acesso Aberto
2020
From the armed struggle against the dictatorship to the socialist revolution: the narrative restraints to lethal violence among radical left organisations in Portugal
Da Silva, R.
;
Ferreira, A. S.
Artigo
Acesso Aberto
2024
How to measure political polarization in text-as-data? A scoping review of computational social science approaches
Pereira, C. T.
;
Da Silva, R.
;
Rosa, C. P. Da
Artigo
Acesso Embargado
2022
‘It’s about keeping children safe, not spying’: A governmentality approach to prevent in primary education
Da Silva, R.
;
Fontana, G.
;
Armstrong, M.
Artigo
Acesso Aberto
2020
“I’m not the same, but I’m not sorry”: exploring dialogical positioning in the self-transformation of a former politically violent militant
Da Silva, R.
;
Rosa, C.
;
König, J.
Artigo
Acesso Aberto
2022
‘Não é uma prioridade’: uma análise da prevenção do terrorismo em Portugal
Sampaio, A. X. M.
;
Da Silva, R.
Artigo
Acesso Aberto
2019
Political violence from the extreme right in contemporary Portugal
Marchi, R.
;
Da Silva, R.
Artigo
Acesso Aberto
2023
#ShamimaBegum: An analysis of social media narratives relating to female terrorist actors
Evans, C.
;
Da Silva, R.
Artigo
Acesso Aberto
2019
Statebuilding and narrative
Da Silva, R.
;
Graef, J.
Parte de Livro
Acesso Aberto
2023
Stretching the peace: The role of Kundalini yoga in the lives of young people in Alexandra, South Africa
Kaehkoenen, S.
;
Da Silva, R.
Artigo
Acesso Aberto
2019
Tracking narrative change in the context of extremism and terrorism: adapting the Innovative Moments Coding System
Da Silva, R.
;
Fernández-Navarro, P.
;
Gonçalves, M. M.
;
Rosa, C.
;
Silva, J.
Artigo
Acesso Aberto
2020
Understanding extreme violent behavior in ultra firms: exploring identity fusion from a dialogical perspective
Silva, J. R.
;
Da Silva, R.
;
Fernández-Navarro, P.
;
Rosa, C.
;
Gonçalves, M. M.
Artigo
Acesso Aberto