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Repositório do Iscte – Instituto Universitário de Lisboa
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2016
Implementação de uma estratégia de comunicação na marca Paladar Pronto
Abreu, Mafalda Crespo Nunes de
Dissertação de Mestrado
Acesso Restrito
27-Nov-2018
In-company project: corporate innovation within a national postal company with almost 500 years
Tavares, Ricardo Filipe Samora
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
5-Dez-2016
Marketing plan for Produto da Madeira: stakeholders approach for place branding strategies
Pereira, Joana Marta de Jesus Fernandes
Dissertação de Mestrado
Acesso Restrito
22-Dez-2017
Raising your arms towards branding: how Narta found its place in a mature market
Gonçalinho, David José do Carmo Chalbert Cardeira
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
24-Nov-2016
The role of social media marketing in the decision making process affecting portuguese consumers considering the horeca business segment
Castro, Beatriz Margarida Trindade Almiro de Menezes e
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
30-Nov-2017
Zara's case study: the strategy of the fast fashion pioneer
Costa, Ana Mafalda Ricardo Morgado
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto