Mostrar resultados 1-20 de 22.
próximo >
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
29-Nov-2022 | AAL-IoT: Ambient Assisted Living using non-intrusive smart sensing and IoT for gait rehabilitation | Santos, Joel Vieira | Dissertação de Mestrado | Acesso Aberto |
2013 | The adoption of gamification in e-banking | Rodrigues, L. F.; Costa, C. J.; Oliveira, A. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2017 | The art gallery test: a preliminary comparison between traditional neuropsychological and ecological VR-based tests | Gamito, P.; Oliveira, J.; Alghazzawi, D.; Fardoun, H.; Rosa, P.; Sousa, T.; Maia, I.; Morais, D.; Lopes, P.; Brito, R. | Artigo | Acesso Aberto |
10-Out-2022 | As competências sócio-emocionais e a tecnologia: Jogo sério como forma de promover o autoconhecimento em crianças em contexto escolar | Sousa, Isabel Neves de | Dissertação de Mestrado | Acesso Restrito |
17-Dez-2021 | Criação de um jogo sério para promover a empatia em crianças no contexto de uma intervenção de aprendizagem sócio-emocional | Almeida, Pedro Rafael Pereira de | Dissertação de Mestrado | Acesso Aberto |
2020 | Cybersecurity awareness platform with virtual coach and automated challenge assessment | Gasiba, T.; Lechner, U.; Pinto-Albuquerque, M.; Porwal, A. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2021 | CyberSecurity challenges for software developer awareness training in industrial environments | Gasiba, T.; Lechner, U.; Albuquerque, M. P. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2021 | Cybersecurity challenges: Serious games for awareness training in industrial environments | Gasiba, T. E.; Lechner, U.; Pinto-Albuquerque, M. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2023 | An educational game to teach children about air quality using augmented reality and tangible interaction with sensors | Fernandes, J.; Brandão, T.; Almeida, S. M.; Santana, P. | Artigo | Acesso Aberto |
17-Dez-2021 | Emotechie serious play: Jogos sérios para promoção de regulação emocional em crianças em contexto escolar | Albuquerque, Michele Coelho de Oliveira Zveiter de | Dissertação de Mestrado | Acesso Aberto |
2013 | How to develop financial applications with game features in e-banking? | Rodrigues, L. F.; Costa, C. J.; Oliveira, A. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2023 | I’m sorry Dave, I’m afraid I can’t fix your code: On ChatGPT, cybersecurity, and secure coding | Gasiba, T. E.; Oguzhan, K.; Kessba, I.; Lechner, U.; Pinto-Albuquerque, M. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
30-Nov-2018 | PhysioAR: smart sensing and augmented reality for physical rehabilitation | Monge, João Pedro Duarte | Dissertação de Mestrado | Acesso Aberto |
17-Dez-2021 | Plano de negócios da LearnS | Chen, Cátia Malisa | Dissertação de Mestrado | Acesso Aberto |
2023 | Reflections on training next-gen industry workforce on secure software development | Gasiba, T. E.; Iosif, A.-C.; Suppan, S.; Lechner, U.; Pinto-Albuquerque, M. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2017 | Remote sensing technologies for physiotherapy assessment | Postolache, O. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2023 | Roadmap for the development of EnLang4All: A video game for learning English | Alexandre, I.; Lopes, P. F.; Borges, C. | Artigo | Acesso Aberto |
12-Dez-2024 | Serious game about sexual abuse in adolescence | Ferreira, Miguel Santos Nunes Nobre | Dissertação de Mestrado | Acesso Restrito |
2024 | A serious game to increase children’s awareness about the vital role of sharks in marine ecosystems | Costa, M.; Alexandre, I.; Boaventura, D.; Santana, P. | Objecto de Conferência | Acesso Embargado |
19-Nov-2024 | A serious game to increase children’s knowledge about the vital role of sharks in marine ecosystems | Costa, Maria Quaresma Gomes | Dissertação de Mestrado | Acesso Aberto |