Percorrer por assunto Perceived value

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 1-20 de 20.
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2024Analysing AI-generated luxury fashion: The perceived value and customer’s purchase intentionBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Matias, M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
23-Nov-2020Determinants of purchasing online courses through education platform in ChinaWang ShaofengTese de DoutoramentoAcesso Aberto
2020Exploring how mindfulness may enhance perceived value of travel experienceLoureiro, S. M. C.; Stylos, N.; Miranda, F.ArtigoAcesso Aberto
28-Abr-2021Exploring portuguese green-purchase behaviour: from environmental concerns to green products choiceTavares, Marta MateusDissertação de MestradoAcesso Aberto
13-Nov-2024Exploring the dynamics of trust in recommendation chatbots: The roles of perceived value, parasocial interaction, and anthropomorphismFerreira, João Francisco NevesDissertação de MestradoAcesso Aberto
6-Dez-2024From pixels to purchase: Analysing perceived value and willingness to purchase of AI-generated luxury fashionMatias, Margarida de BritoDissertação de MestradoAcesso Restrito
2011Inovação nos serviços como forma de fidelizar clientesValério, Ana CatarinaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2022Memorable tourism experiences, perceived value dimensions and behavioral intentions: A demographic segmentation approachBrochado, A.; Veríssimo, J. M. C.; Oliveira, J. C. L. deArtigoAcesso Aberto
2018Mobile services adoption in a hospitality consumer contextRita, P.; Oliveira, T.; Estorninho, A.; Moro, S.ArtigoAcesso Aberto
2022Non-sponsored brand-related user-generated content: Effects and mechanisms of consumer engagementDavcik, N.; Langaro, D.; Jevons, C.; Nascimento, R.ArtigoAcesso Aberto
21-Dez-2021Proposal and evaluation of online medical services expansion mode for specialties: a patient perceived value perspectiveZhang ZheminTese de DoutoramentoAcesso Aberto
3-Dez-2021Qualidade da experiência, satisfação, valor percebido e word-of-mouth na Clínica Veterinária Dr. ChambelOliveira, Inês da Silva Caramalho Vela deDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Jul-2020Relationship between brand experience, brand image, perceived value and customer engagement: a study of starbucks in ChinaLi, SijiaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2020Relationships between tourists and intelligent virtual assistants: Promoting the love tiesLoureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.; Japutra, A.; Molinillo, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
17-Out-2017Setor bancário português: análise da perceção de qualidade, equidade, valor, satisfação e confiança da população portuguesaRibeiro, Maria Margarida BatalhaDissertação de MestradoAcesso Aberto
26-Jul-2024The impact of customer experience on Word-Of-Mouth in aesthetic clinics' servicesTavares, Júlia Dorneles EckeDissertação de MestradoAcesso Aberto
9-Jan-2021The influence of country-of-origin effects on portuguese consumers purchase intention: the chinese mobile phone brandDing, YingDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Nov-2024The influence of psychological contract on customer loyalty in the context of medical service: Evidence from Chongqing, ChinaYu ZhengTese de DoutoramentoAcesso Restrito
2015Understanding brand equity on financial services: A study on the Portuguese banking sectorRêgo, Miguel Maria Torres Alves de SousaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2014Understanding the mobile hospitality services adoption: A UTAUT2 and perceived value application in a hotel consumer contextEstorninho, António Pedro da Cruz e SilvaDissertação de MestradoAcesso Aberto