Percorrer por assunto Decision-making process

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 1-14 de 14.
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
13-Nov-2012Decision-making frameworks for controversial public decision processes: A comparative analysis with a case studyGonçalves, Vasco B.Working PaperAcesso Aberto
30-Mai-2017Discovering the participation rights of children in Sweden and Vietnam: a study about Vietnamese parents' perspectives towards influencing factors on children's participation rights practices in the familiesChau, Nguyen Thi MinhDissertação de MestradoAcesso Aberto
2014Football clubs as brands and their supporters as consumers – how SL Benfica can attract new fans and satisfy current onesLindberg, MaxDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Jan-2021Impact of the virtual assistant's interactive dimensions in the Portuguese young adults' customer experience expectations and patronage intentions, in the retail contextSantos, Catarina Betencourt da Costa Rodrigues dosDissertação de MestradoAcesso Aberto
17-Nov-2017Impacto das alegações nutricionais e de saúde nos consumidoresPardal, Joana Isabel SerôdioDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Dez-2022A influência da marca pessoal no comportamento do consumidor de fast fashionVasconcelos, Ana Rita Branco deDissertação de MestradoAcesso Restrito
19-Dez-2017Mobile applications as an influencer tool in the decision-making process of wine purchasing: APP Deco VinhosDias, Mariana Barbosa ValdezDissertação de MestradoAcesso Aberto
2010O papel da recomendação online no processo de tomada de decisão dos jovens portuguesesTeixeira, Nuno ReisDissertação de MestradoAcesso Aberto
2011Representações dos decisores de adopção sobre a parentalidade biológica e a parentalidade socioafectivaOliveira, ClaraWorking PaperAcesso Aberto
28-Nov-2018Should I stay or should I go?: apoio multicritério à internacionalização de PMEsRosário, Miguel Santos Martinho doDissertação de MestradoAcesso Aberto
19-Abr-2022The impact of intelligent systems on management control of 21st century organizationsAlmeida, Rita de Jesus deDissertação de MestradoAcesso Aberto
19-Nov-2019The impact of quantitative methods on equity mutual funds' performanceFernandes, David MatiasDissertação de MestradoAcesso Aberto
24-Nov-2016The impact of youtube recommendations on consumer's decision-making processBom, Inês Sofia InácioDissertação de MestradoAcesso Aberto
2-Dez-2020The influence of corporate social responsibility (CSR) activities on consumers’ purchasing behavior: A business case study: Portuguese banking sectorSeiça, Francisco Dupont Pires de SousaDissertação de MestradoAcesso Aberto