Percorrer por assunto Airlines

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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
9-Nov-2017Avaliação da qualidade percebida do serviço prestado em companhias aéreas de passageirosSousa, Marta Maria Duarte Martins de Almeida eDissertação de MestradoAcesso Aberto
12-Dez-2022Digital self-service hubMourita, Pedro Miguel Sousa LopesDissertação de MestradoAcesso Aberto
2016The drivers of profitability in the top 30 major airlines worldwideLopes, I. T.; Ferraz, D. P.; Rodrigues, A. M. G.ArtigoAcesso Embargado
10-Dez-2018Driving consumer co-creation of value through consumer engagement: an investigation on antecedents and consequences of consumer engagement in the airline industryMoura, Inês Filipa de SousaDissertação de MestradoAcesso Aberto
4-Out-2025Effect of social media marketing activities on brand image of the airline companiesEunyeong ChoiDissertação de MestradoAcesso Restrito
2015Effects of in-flight ambience, space and staff on relationship quality and behavioural intentions of air passengers: The moderator role of mindfulnessFialho, Ana Filipa LuísDissertação de MestradoAcesso Aberto
2022The impact of COVID-19 on tourism: Analysis of online reviews in the airlines sectorRita, P.; Moro, S.; Cavalcanti, G.ArtigoAcesso Aberto
2023The impact of the COVID-19 pandemic on airlines’ passenger satisfactionPereira, F.; Costa, J. M.; Ramos, R. F.; Raimundo, A.ArtigoAcesso Aberto
7-Dez-2018Instagram as a tool for shaping airline corporate reputationMartinho, Diogo GarciaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2021Instagram: A gimmick or a serious reputation builder in the airline business?Vinhas da Silva, R.; Marques, C.; Martinho, D.; Teixeira, N.; Crespo de Carvalho, J.ArtigoAcesso Aberto
2009O valor da marca TAP PortugalLeite, Miguel Corrêa de Nápoles PintoDissertação de MestradoAcesso Aberto