Percorrer por assunto Customer experience

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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2023How artificial intelligence tools influence customer experience and avoidance of similarityLoureiro, S. M. C.; Ferreira, M. M.; Bilro, R. G.; Marques, L.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017How customer experience attributes influence customer satisfaction and online bank credibilityLoureiro, S. M. C.; Ferreira, E. S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
28-Set-2021How to improve the customer experience when buying cosmetics online?Madeline, Charlotte Marie FrançoiseDissertação de MestradoAcesso Aberto
2021The impact of new technologies on the cruise travelers experience: A literature reviewGonzales, M.; Loureiro, S. M. C.; Langaro, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021The impact of new technologies on the cruise travelers experience: A literature reviewGonzáles-Santiago, M.; Loureiro, S. M. C.; Langaro, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
21-Jan-2021Impact of the virtual assistant's interactive dimensions in the Portuguese young adults' customer experience expectations and patronage intentions, in the retail contextSantos, Catarina Betencourt da Costa Rodrigues dosDissertação de MestradoAcesso Aberto
3-Nov-2022O impacto da inteligência artificial no domínio da gestão da qualidade no setor do retalho in store: Comércio de produtos óticosCanto, Miguel Trancoso doDissertação de MestradoAcesso Aberto
20-Dez-2022Measuring customer experience based on ecommerce reviews: The pedagogical case study of LOOKFANTASTIC®Yanhang QiuDissertação de MestradoAcesso Restrito
2011O mercado dos hostels: análise e estratégia de expansão de um caso de sucessoCoelho, Ivan Miguel Pinheiro PachecoDissertação de MestradoAcesso Restrito
14-Dez-2022Michelin starred restaurants as drivers of gastronomic tourism and the main experience dimensions: The Portuguese caseMartins, Hugo José LoureiroDissertação de MestradoAcesso Aberto
12-Dez-2018New trends in convenience storesCosta, André Pinto daDissertação de MestradoAcesso Aberto
24-Nov-2017New trends in store atmosphere: an application to the banking sectorSimões, Mafalda dos SantosDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Nov-2019O papel do mobile no customer journey do serviço de MFR / Fisioterapia da CintramédicaMarques, Ricardo Crespo SilvaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2-Nov-2023Portuguese fado houses: the role of customer experience, service quality and behavioral intentions, from the industry professionals' point of viewCarvalho, Amadeu José Vasconcelos RodriguesDissertação de MestradoAcesso Restrito
2020The role of virtual reality and artificial intelligence in marketing relationship communicationsFerreira, M. M.; Loureiro, S. M. C.; Pereira, H.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Smart speakers and customer experience in service contextsRuiz‐Equihua, D.; Romero, J.; Casaló, L. V.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
2013Study on how to increase the commercial offers in airports while improving customer experience: Lisbon caseSerraninho, Inês AlvesDissertação de MestradoAcesso Aberto
2017The impact of brand portfolio management on the identification process of sport consumersHallouin, Manon Marie MargauxDissertação de MestradoAcesso Aberto
2016The impact of generation Y's customer experience on banking sectorAlsalem, Diab RamthanDissertação de MestradoAcesso Aberto
2017The impact of generation Y’s customer experience on emotions: online banking sectorLoureiro, S. M. C.; Ferreira, E. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto