Percorrer por autor Ribeiro, R.

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 10-29 de 79. < anterior   próximo >
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2016Characterizing the personality of Twitter users based on their timeline informationJusupova, A.; Batista, F.; Ribeiro, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Chatbots’ greetings to human-computer communicationPereira, M. J,; Coheur, L.; Fialho, P.; Ribeiro, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Classification of public administration complaintsCaldeira, F.; Nunes, L.; Ribeiro, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Collaborative filtering for mobile application recommendation with implicit feedbackPaula, B.; Coelho, J.; Mano, D.; Coutinho, C.; Oliveira, J.; Ribeiro, R.; Batista, F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Comparing different approaches for detecting hate speech in online Portuguese commentsMatos, B. C.; Santos, R. B.; Carvalho, P.; Ribeiro, R.; Batista, F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Cooperation between university and industry in the research of the suitability of agile methodologies in software developmentMattos, L. F. B.; Oliveira, A.; Ribeiro, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017A curiosity model for artificial agentsRibeiro, E.; Ribeiro, R.; de Matos, D. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021A data-driven approach to measure restaurant performance by combining online reviews with historical sales dataFernandes, E.; Moro, S.; Cortez, P.; Batista, F.; Ribeiro, R.ArtigoAcesso Aberto
2019Deep dialog act recognition using multiple token, segment, and context information representationsE. Ribeiro; Ribeiro, R.; De Matos, D.ArtigoAcesso Aberto
2023Diachronic profile of startup companies through social mediaPeixoto, A.; de Almeida, A.; Antonio, N.; Batista, F.; Ribeiro, R.ArtigoAcesso Aberto
2020Different lexicon-based approaches to emotion identification in Portuguese tweetsFilipe, S.; Batista, F.; Ribeiro, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020DisBot: a portuguese disaster support dynamic knowledge chatbotBoné, J.; Ferreira, J. C.; Ribeiro, R.; Cadete, G.ArtigoAcesso Aberto
2018Discovering trends in brand interest through topic modelsLopes-Teixeira, D.; Batista, F.; Ribeiro, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020DisKnow: a social-driven disaster support knowledge extraction systemBoné, J.; Dias, M.; Ferreira, J. C.; Ribeiro, R.ArtigoAcesso Aberto
2022The elusive features of success in soccer passes: A machine learning perspectiveMuacho, H.; Ribeiro, R.; Lopes, R. J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018End-to-end multi-level dialog act recognitionRibeiro, E.; Ribeiro, R.; de Matos, D. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020O espaço comercial e a satisfação dos utilizadores: uso de realidade virtual imersiva para simulação de alternativas de projetoRibeiro, R.; Eloy, S.; Esteves, P.ArtigoAcesso Aberto
2017Event-based summarization using a centrality-as-relevance modelMarujo, L.; Ribeiro, R.; Gershman, A.; de Matos, D. M.; Neto, J. P.; Carbonell, J.ArtigoAcesso Embargado
2022Examining Airbnb guest satisfaction tendencies: A text mining approachSantos, M.; Ribeiro, R.; Batista, F.; Correia, A.ArtigoAcesso Aberto
2016Exploring events and distributed representations of text in multi-document summarizationMarujo, L.; Ling, W.; Ribeiro, R.; Gershman, A.; Carbonell, J.; de Matos, D.; Neto, J. P.ArtigoAcesso Aberto