Mostrar resultados 497-516 de 915.
< anterior
próximo >
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
12-Dez-2023 | Juventude apática ou marginalizada? Um estudo de caso sobre a Guiné-Bissau | Mané, Djenabu | Dissertação de Mestrado | Acesso Aberto |
2020 | Key competencies for digital transformation in workplace | Faina, I.; Almeida, F. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2021 | Knowledge in transition in an industrial company | Sousa, M. J.; Sousa, M.; Rocha, Á. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2021 | Knowledge management and the political–pedagogical project in Brazilian schools | Costa, A. De C. G.; Cristiane Resquiti Paulino Strozzi; Dal Forno, L. F.; Sartori, R.; Godina, R.; Matos, F. | Artigo | Acesso Aberto |
2018 | Labour market policy thematic review 2018: an in-depth analysis of the emigration of skilled labour, Portugal | Pires, R. P.; Pereira, C.; Azevedo, J. | Outro | Acesso Aberto |
2024 | Language comprehenders are sensitive to multiple states of semantically similar objects | Horchak, O. V.; Garrido, M. V. | Artigo | Acesso Aberto |
2018 | The Laplace transform in the context of some of the queue related probability distributions | Ferreira, M. A. M. | Artigo | Acesso Aberto |
2015 | Learning from conflict in higher education | Simões, E.; Rosado-Pinto, P.; Almeida, F. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2018 | Learning how to work in the arts field in Portugal: a biographical approach to the migrant artists’ trajectories | Ferro, L.; Abrantes, P.; Veloso, L.; Lopes, J. T. | Artigo | Acesso Aberto |
2019 | Learning programming using educational robotics | Aparicio, J. T.; Pereira, S.; Aparicio, M.; Costa, C. J. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2017 | Learning scorecard: Monitor and foster student learning through gamification | Cardoso, E.; Santos, D.; Costa, D.; Caçador, F.; Antunes, A.; Ramos, R. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2021 | Left-wing governmental alliance in Portugal, 2015-2019: A way of renewing and rejuvenating social democracy? | Freire, A. | Artigo | Acesso Aberto |
2019 | Leitura da evolução da forma urbana do Plateau - Cidade da Praia | Cortês, F.; Genin, S.; Sampaio, M. T. de. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2017 | Levels of governance in policy innovation cycles in community education: the cases of education for sustainable development and climate change education | Kolleck, N.; Jörgens, H.; Well, M. | Artigo | Acesso Aberto |
2017 | Licenciados da Universidade Aberta: percursos, motivações e aprendizagens em ambiente digital | Neves, C.; Henriques, S.; Abrantes, P.; Backstorm, B; Jacquinet, M.; Magano, O. | Artigo | Acesso Aberto |
2018 | Liderança Digital: a aprendizagem e os processos de informação e comunicação na sala de aula | Massano. L.; Henriques, S. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
19-Dez-2022 | Light field saliency detection using deep learning: A comparative study | Lima, Ronielson Baptista | Dissertação de Mestrado | Acesso Restrito |
2023 | Lisbon, the Portuguese Erasmus city? Mis-match between representation in urban policies and international student experiences | França, T.; Cairns, D.; Malet Calvo, D.; Azevedo, L. F. de | Artigo | Acesso Aberto |
2020 | A literacia em saúde e a comunicação de risco em saúde pública | Espanha, R. | Artigo | Acesso Aberto |
2-Nov-2023 | Literacia em saúde oral em Portugal | Ciobanu, Aurica | Dissertação de Mestrado | Acesso Aberto |