Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/10071/6870
Registo completo
Campo DCValorIdioma
dc.contributor.advisorMarques, Susana-
dc.contributor.authorAzevedo, Yorete Marlene Campos de-
dc.date.accessioned2014-04-04T11:03:18Z-
dc.date.available2014-04-04T11:03:18Z-
dc.date.issued2013-
dc.date.submitted2013-04por
dc.identifier.citationAzevedo, Y. M. C.(2013). Primark’s e-marketing plan [Dissertação de mestrado, Iscte - Instituto Universitário de Lisboa]. Repositório do Iscte. http://hdl.handle.net/10071/6870pt-PT
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10071/6870-
dc.description.abstractThis project is aimed to discuss e-marketing planning and its techniques. The e-marketing plan was based on Primark because the fashion retailer currently does not offer their products online through their website. It recommends Primark how to implement an e-marketing plan in the British market in their current business position. The project has also provided a greater understanding and experience on e-marketing planning.por
dc.language.isoengpor
dc.rightsrestrictedAccesspor
dc.subjectE-marketingpor
dc.subjectE-marketing planpor
dc.subjectE-commercepor
dc.subjectInteractive advertisingpor
dc.titlePrimark’s e-marketing planpor
dc.typemasterThesispt-PT
dc.subject.fosDomínio/Área Científica::Ciências Sociais::Economia e Gestão-
thesis.degree.nameMestrado em Marketing-
Aparece nas coleções:T&D-DM - Dissertações de mestrado

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
master_yorete_campos_azevedo.pdf
  Restricted Access
6,37 MBAdobe PDFVer/Abrir Request a copy


FacebookTwitterDeliciousLinkedInDiggGoogle BookmarksMySpaceOrkut
Formato BibTex mendeley Endnote Logotipo do DeGóis Logotipo do Orcid 

Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.