Pesquisar


Filtros correntes:




Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1-9 de 9.
  • Anterior
  • 1
  • Próxima
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2023Plataformização das notícias: Análise dos níveis de presença plataformizada dos media jornalísticos portuguesesde Mattos, F. S.ArtigoAcesso Aberto
2023Quis judicabit ipsos judices? A case study on the dynamics of competitive funding panel evaluationsSantos, J. M.ArtigoAcesso Embargado
2023As redes sociais online na inclusão social dos seniores portugueses: Uma forma de “Aproximar, Comunicar e Apoiar”Reis, C.; Lapa, T.ArtigoAcesso Aberto
2023Unravelling brand activism effectiveness: The predictors and potential effects of brand activist actionsMiguel, A.; Miranda, S.ArtigoAcesso Aberto
2023Lugares (ausentes) de literacia mediática e digitalBarriga, A. C.ArtigoAcesso Aberto
2023Is death only the beginning? How people mourn artificial characters in social mediaŞengün, S.; Santos, J. M.; Salminen, J.; Milenkovic, M.; Jansen, B. J.ArtigoAcesso Aberto
2023How does an imaginary persona's attractiveness affect designers' perceptions and IT solutions? An experimental study on users' remote working needsSalminen, J.; Santos, J. M.; Jung, S.-g.; Jansen, B. J.ArtigoAcesso Aberto
2023The role of digital platforms in promoting pro-sustainable behavior and conscious consumption by brandsMiguel, A.; Miranda, S.ArtigoAcesso Aberto
2023Roles of journalists in media literacy initiatives: Trainees and trainers. Continuity, collaboration, and sustainability of media literacy trainings to mitigate disinformation in PortugalFoá, C.; Tomé, V.; Margato, A.; Paisana, M.; Crespo, M.; Cardoso, G.ArtigoAcesso Aberto