Pesquisar


Filtros correntes:

Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 31-40 de 58.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2021Transforming local knowledge into lifestyle entrepreneur’s innovativeness: exploring the linear and quadratic relationshipsDias, Á.; Silva, G. M.; Patuleia, M.; González-Rodríguez, M. R.ArtigoAcesso Aberto
2020Towards industry 4.0: a case study in ornamental stone sectorSilva, A.; Duarte de Almeida, I.ArtigoAcesso Aberto
2020Um capitalismo global em mudançaDuarte de Almeida, I.ArtigoAcesso Aberto
2020The basis for a constructive relationship between management consultants and clients (SMEs)Da Costa, R. L.; Dias, Á. L.; Pereira, L.; Santos, J.; Miguel, I.ArtigoAcesso Aberto
2021Job integration and motivation of foreigners workers: A cluster analysisDias, Á.; Silva, J.; Pereira, L.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2021When are employees idea champions? When they achieve progress at, find meaning in, and identify with workDe Clercq, D.; Pereira, R.ArtigoAcesso Aberto
2022Lifestyle entrepreneurship innovation and self‐efficacy: Exploring the direct and indirect effects of marshalingDias, Á.; Cascais, E.; Pereira, L.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2022Professionalism perception and client satisfaction. An analysis of the bouncers-doormen performanceSilva, R.; Amado, A.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto
2022The impact of Instagram influencer marketing in the restaurant industryAnjos, C.; Marques, S.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto
2022Transformational leadership contributions for employee autonomyDias, Á.; Pascoal, B.; Pereira, L.; Lopes da Costa, R.ArtigoAcesso Aberto