Pesquisar


Filtros correntes:

Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 41-50 de 68.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2013Reconceptualising brand identity in a dynamic environmentSilveira, C.; Lages, C.; Simões, C.ArtigoAcesso Embargado
2015Using customer lifetime value and neural networks to improve the prediction of bank deposit subscription in telemarketing campaignsMoro, S.; Cortez, Paulo; Rita, P.ArtigoAcesso Aberto
2011The trade-off between customer and technology orientations: impact on innovation capabilities and export performanceHortinha, P.; Lages, C.; Lages, L. F.ArtigoAcesso Embargado
2015Consumer sustainability consciousness: a five dimensional constructCarvalho, B. L.; Salgueiro, M. F.; Rita, P.ArtigoAcesso Embargado
2010A service quality evaluation scale for the hospitality sector: dimensions, attributes and behavioural intentionsSalazar, A.; Costa, J.; Rita, P.ArtigoAcesso Embargado
2014Selection and analysis of a predictive model to forecasting sales in projectsPereira, L.; Oliveira, A.ArtigoAcesso Embargado
2014How visitors of luxury cruises perceive a tourist destination: internal determinants, satisfaction and intention to returnZeferino, E.C.; Loureiro, S. M. C.; Rita, P.ArtigoAcesso Embargado
2011Development of a Systems Approach to Assess Organisational AdequatenessManjate, J.; Silva, J.ArtigoAcesso Aberto
2013A lean case study in an oncological hospital: implementation of a telephone triage system in the emergency serviceCrespo de Carvalho, J.; Ramos, M.; Paixão, C.ArtigoAcesso Aberto
2012Terceirização em cuidados continuados: uma abordagem de gestão de riscoGuimarães, M.; Crespo de Carvalho, J.ArtigoAcesso Aberto