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Resultados 61-70 de 73.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2015An exploratory study into the determinants of adoption of mobile TV services: an integrated value perspectiveBorges, M. S.; Rita, P.; Pagani, M.ArtigoAcesso Embargado
2015Consequences of investment contract duration on the valuation of firms in maturity stageDelgado, M.; Pereira, R.; Dias, A.ArtigoAcesso Aberto
2014A data-driven approach to predict the success of bank telemarketingMoro, S.; Cortez, P.; Rita, P.ArtigoAcesso Aberto
2011Outsourcing in health care sector: a state of the art reviewGuimarães, M.; Crespo de Carvalho, J.ArtigoAcesso Embargado
2013The influence of the consumer perceived value on the satisfaction with the grocery retailer relationship: the mediating effect of the risk of unsustainable consumptionMenezes, J.; Santos, M.; Reis, E.; Marques, C.ArtigoAcesso Embargado
2019Pereira diamond: how to measure project economic and social impactsPereira, L.; Teixeira, C.; Salgado, A.ArtigoAcesso Aberto
2012Sustainable world and lasting corporations: revamp business policyMartinet, A. C.; Pereira, R.OutroAcesso Embargado
2017Projectos de investimento público em PortugalTeixeira, C.; Pereira, L.; Teixeira, C.ArtigoAcesso Aberto
2012Governmental entrepreneurship: The case of the electric mobility in Portugal-Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2016Ranking de internacionalização das empresas portuguesas (RIEP): O processo de decisão na internacionalização das empresas portuguesasBento, Paulo; Amaral-Baptista, Marcio; Cretoiu, Sherban Leonardo; Barakat, Lívia; Rosa, Álvaro; Carvalheira, Vera; Anciães, Sílvia; Costa, Flávia; Silva, Tereza; Alvim, FláviaOutroAcesso Aberto