Registos da Coleção (Ordenados por Data de depósito em ordem descendente): 441-460 de um total de 1235
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2021 | Motivation and perceived motivational climate by adolescents in face-to-face physical education during the COVID-19 pandemic | Mata, C.; Onofre, M.; Costa, J.; Ramos, M.; Marques, A.; Martins, J. | Artigo | Acesso Aberto |
2020 | Os médicos e a gestão do cuidado em serviços hospitalares de emergência: Poder profissional ameaçado? | Cecilio, L. C. de O.; Correia, T.; Andreazza, R.; Chioro, A.; Carapinheiro, G.; Cruz, N. L. de M.; Barros, L. S. de. | Artigo | Acesso Aberto |
2021 | Políticas de democratização do acesso e diversificação do perfil de estudantes no ensino superior: experiências de Portugal e Brasil | Oliveira, A.; Mauritti, R; Pereira, E. R. | Artigo | Acesso Aberto |
2021 | Academic student satisfaction and perceived performance in the e-learning environment during the COVID-19 pandemic: Evidence across ten countries | Keržič, D.; Alex, J. K.; Alvarado, R. P. B.; Bezerra, D. da S.; Cheraghi, M.; Dobrowolska, B.; Fagbamigbe, A. F.; Faris, M. E.; França, T.; González-Fernández, B.; Gonzalez-Robledo, L. M.; Inasius, F.; Kar, S. K.; Lazányi, K.; Lazăr, F.; Machin-Mastromatteo, J. D.; Marôco, J.; Marques, B. P.; Mejía-Rodríguez, O.; Méndez Prado, S. M.; Mishra, A.; Mollica, C.; Jiménez, S. G.; Obadić, A.; Raccanello, D.; Rashid, M. M. U.; Ravšelj, D.; Tomaževič, N.; Uleanya, C.; Umek, L.; Vicentini, G.; Yorulmaz, O.; Zamfir, A.-M.; Aristovnik, A. | Artigo | Acesso Aberto |
2021 | A manifest against the homogenisation of childbirth experiences: Preserving subjectiveness in a large dataset of the «Babies Born Better» survey | Santos, M.; Neves, D. M. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | Determinants of political trust during the early months of the COVID-19 pandemic: Putting policy performance into evidence | Belchior, A. M.; Teixeira, C. P. | Artigo | Acesso Aberto |
2021 | Education and austerity in the European Union from an autism perspective: Policy mapping in Ireland, Portugal, Italy, and Greece | van Kessel, R.; Siepmann, I.; Capucha, L.; Paschalis, A. K.; Brayne, C.; Baron‐Cohen, S.; Czabanowska, K.; Roman‐Urrestarazu, A. | Artigo | Acesso Aberto |
2021 | Transitar para um ensino remoto emergencial: perceções de professores/as portugueses/as do ensino básico e secundário sobre o uso de tecnologias digitais | Correia, J. D.; Henriques, S.; Dias-Trindade, S. | Artigo | Acesso Aberto |
2020 | Persona perception scale: Development and exploratory validation of an instrument for evaluating individuals’ perceptions of personas | Salminen, J.; Santos, J. M.; Kwak, H.; An, J.; Jung, S.-G.; Jansen, B. J. | Artigo | Acesso Aberto |
2020 | Tres décadas después... Evolución de las políticas de incorporación de inmigrantes en Portugal: Una nueva lectura | Padilla, B.; França, T. | Artigo | Acesso Aberto |
2021 | Formação contínua de professores em tempos pandémicos: o caso do Projeto MAIA | Fernandes, D. | Artigo | Acesso Aberto |
2020 | Betting practices among players in Portuguese championships: from cultural to illegal behaviours | Moriconi, M.; Cima, C. | Artigo | Acesso Aberto |
2021 | Ciclos de protesto e democracia: uma comparação entre Portugal e Espanha, 2000-2019 | Fernandes, T.; Araujo, C.; Gorjão, I.; Romanos, E. | Artigo | Acesso Aberto |
2020 | Tailoring virtual environments of an exergame for physiotherapy: the role of positive distractions and sensation-seeking | Reis, E.; Arriaga, P.; Lima, M. L.; Teixeira, L.; Postolache, O.; Postolache, G. | Artigo | Acesso Aberto |
2020 | Southern Europe perspectives on international student mobility | Malet Calvo, D.; Cairns, D.; França, T. | Artigo | Acesso Aberto |
2022 | Transnational divorce in binational marriages: The case of Portuguese-Brazilian and Portuguese-Cape Verdean couples | Gaspar, S.; Ramos, M.; Ferreira, A. | Artigo | Acesso Aberto |
2022 | Non‐linear internationalization processes in Portugal: Evidence across retail, construction and software development industries | Coelho, J. V. | Artigo | Acesso Aberto |
2021 | Does she deserve it? The influence of gender and meritocracy in reactions to affirmative action legislation | Silva, V.; Santos, M. H.; Rosa, M. | Artigo | Acesso Aberto |
2021 | As strong as we are united: Effects of intrapersonal and interpersonal emotion regulation on quality of life in women with breast cancer | Moura, R.; Camilo, C.; Luís, S. | Artigo | Acesso Aberto |
2021 | A critical framework to develop human-centric positive energy districts: Towards justice, inclusion, and well-being | Nguyen, M.; Batel, S. | Artigo | Acesso Aberto |
Registos da Coleção (Ordenados por Data de depósito em ordem descendente): 441-460 de um total de 1235