Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/10071/27184
Autoria: Madeira, A.
Cooreia, A.
Filipe, J.
Editor: Antónia Correia
Alan Fyall
Metin Kozak
Data: 2019
Título próprio: Understanding memorable enogastronomic experiences: A qualitative approach
Título e volume do livro: Experiential consumption and marketing in tourism within a cross-cultural context
Título e número da coleção: Advances in tourism marketing series
Referência bibliográfica: Madeira, A., Cooreia, A., & Filipe, J. (2019). Understanding memorable enogastronomic experiences: A qualitative approach. EM Antónia Correia, Alan Fyall, Metin Kozak (Eds.). Experiential consumption and marketing in tourism within a cross-cultural context. Advances in tourism marketing series. Goodfellow Publishers. http://hdl.handle.net/10071/27184
ISBN: 978-1-911396-97-0
Palavras-chave: Produto alimentar -- Food product
Vinho -- Wine
Turismo -- Tourism
Enogastronomy
Memorable experiences
Resumo: The objectives of this chapter are to: - Introduce those factors that make a memorable enogastronomic experience for tourists visiting a destination; - Present qualitative findings that reveal that gastronomy and wines play a major role in the way that visitors experience a destination and indicate that some travellers would return to the same destination to savour its unique gastronomy.
Arbitragem científica: yes
Acesso: Acesso Aberto
Aparece nas coleções:ISTAR-CLI - Capítulos de livros internacionais

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