Search


Current filters:



Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 11 (Search time: 0.025 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess Type
5-Nov-2019Socially situated consumer cognition: from oral kinematics to grounded marketingGodinho, Sandra Marisa da SilvaDoctoral ThesisOpen Access
2013Barriga vazia não conhece alegria: impacto da inteligência emocional e imagem corporal na relação entre estado de espírito e consumo alimentarAlves, Emanuela Soraia FranckMaster ThesisOpen Access
28-Oct-2020Intertemporal choices: framing effect on household food wasteFernandes, Nuno Filipe RochaMaster ThesisOpen Access
11-Dec-2020O impacto das alegações nutricionais sobre substitutos de açúcar naturais na perceção de salubridade, sabor e teor calórico dos alimentosSério, Ana Sofia NunesMaster ThesisOpen Access
6-Dec-2021Direct your gaze toward the planet: Um estudo de eye-tracking sobre a influência da primação de objetivos na promoção de consumos ecológicosMadeira, Marta PereiraMaster ThesisOpen Access
30-Oct-2019The Snow White effect: how food colour saturation impacts food likeability and perceived weightRocha, Maria Luís LeiteMaster ThesisOpen Access
16-Nov-2018Gluten, with or without it: the impact of color of "gluten-free" and "with-gluten" claims in food perceptionRosendo, Filipe Alexandre RectoMaster ThesisOpen Access
2011A variedade é o tempero da vida: A influência de formas simples na procura de variedadeSodré, Maria JoãoMaster ThesisOpen Access
2009Gosto mais quando faz sentido: a automaticidade das atitudes face às marcas e a avaliação de produtosLibói, HelderMaster ThesisOpen Access
23-Nov-2020The impact of claims about sugar content on perceived healthfulness, calories and taste of food productsCoelho, Sofia Andreia Sanches SantosMaster ThesisOpen Access