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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
3-Dez-2018The role of naming sponsors in summer music festivalsAndrade, Serenela Alves deDissertação de MestradoAcesso Aberto
26-Nov-2018Partners in wine: occasion influencers of portuguese millenials' wine purchase behaviourMendes, Sara Vaz de Barros NunesDissertação de MestradoAcesso Aberto
12-Dez-2018Virtual reality and artificial intelligence applied to consumer experience: a scenario-based approachFino, Fábia Patrícia FidalgoDissertação de MestradoAcesso Aberto
11-Dez-2018Marketing communication on a non-profit organization: A case study about the activity of a students' union - Associação de Estudantes do ISCTE-IULDias, Jorge Miguel AbreuDissertação de MestradoAcesso Aberto
13-Dez-2018In the eye of the (fire) storm: better safe or sorry?Neves, Hélder AntónioDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Nov-2018Bandida do pomar: breaking the status quo through communication strategyMarques, Inês Conde Rodrigues CoutinhoDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Nov-2018A digital marketing strategy in a fintech start-up: AdvicefrontSantos, Rita Isabel Lança dosDissertação de MestradoAcesso Aberto
5-Dez-2018Internationalisation: analysis of Joe & The Juice in AustraliaLy, JennyDissertação de MestradoAcesso Aberto
3-Dez-2018The impact of attention on wines' purchase intention: the moderating role of awards and consumption situationsMonteiro, Patrícia GasparDissertação de MestradoAcesso Aberto
12-Dez-2018Marketing budget optimisation: key metrics and trends, according to specialistsMagalhães, João Pedro HenriquesDissertação de MestradoAcesso Aberto