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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
27-Nov-2017Contrast between youtubers and traditional celebrities: impact in brand awareness, purchase intention and brand loyaltyMenezes, Inês FurtadoDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Out-2019The impact of social media on consumer behaviourMorgadinho, Ana Rita PiresDissertação de MestradoAcesso Aberto
16-Nov-2018Can native advertising and branded content on Instagram affect brand equity levels?Cipriano, Cláudia Sofia OuteiroDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Nov-2019The impact of influencers in the consumer's purchase intention: The cosmetic industryBotelho, Márcia Filipa MartinsDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Nov-2019The effect of company responses to social media negative word of mouth: A text mining approachCorreia, Liliane Patrícia LopesDissertação de MestradoAcesso Aberto
7-Dez-2018Effect of moment marketing and brand sponsorship in brand equity and customer engagementSilva, Beatriz Helena Gil Santos daDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Nov-2017What motivates consumers to contribute on social media?: the impact of brand humanization, privacy concern and ideal self-congruityDuarte, Joana GomesDissertação de MestradoAcesso Aberto
2017The cross-influence of social networks to leverage luxury fashion brandsRomão, Maria Teresa GuimarãesDissertação de MestradoAcesso Restrito
28-Nov-2017A intenção de compra nas marcas no FacebookCoelho, Ana Carolina Monte Rocha BaltazarDissertação de MestradoAcesso Aberto