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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
19-Dez-2022Social media influencers and body positivity: How a movement can influence Instagram engagementCardoso, Beatriz GouveiaDissertação de MestradoAcesso Restrito
18-Nov-2022The art of grocery shopping: A consumption and shopping behaviours' study in the era of Covid-19Mendes, Leonor Vitória da CostaDissertação de MestradoAcesso Aberto
22-Dez-2022The use of AI in consumer experience: How independent self construal and attachment influence avoidance of similarity in beauty industryMarques, Laura Sofia CatarinoDissertação de MestradoAcesso Restrito
22-Dez-2022New habits of purchase and consuption in the cleaning products category after the Covid-19 lockdownsCosta, Hugo Miguel Marques daDissertação de MestradoAcesso Restrito
17-Out-2023Luxury fashion brands: Does brand personality affect consumer behavior?Pimentel, Matilde Amaral de MesquitaDissertação de MestradoAcesso Restrito
20-Out-2023Como o uso da tecnologia Blockchain pode garantir originalidade de produto ao consumidor: Um estudo empíricoCraveiro, Adriana Catarina de Almeida GomesDissertação de MestradoAcesso Restrito
20-Out-2023Can brand activism, when mediated by brand authenticity, generate brand love and brand advocacy?Guiomar, Mariana Gonzaga Esteves NunesDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Dez-2022Motivações das jovens sub-13 para prática de futebol feminino em PortugalPerez, Carolina PereiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
30-Set-2021The role of masstige strategies on branding: German customers relationship with mobile brands, its status and prestige?Sauter, Victoria ConstanzeDissertação de MestradoAcesso Embargado
11-Dez-2020Can consumer experience influence brand love and consumer engagement via telepresence and emotional states?Bilro, Pedro Miguel Ribeiro de Almeida ProençaDissertação de MestradoAcesso Aberto