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Resultados 11-18 de 18.
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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
21-Nov-2017What motivates consumers to contribute on social media?: the impact of brand humanization, privacy concern and ideal self-congruityDuarte, Joana GomesDissertação de MestradoAcesso Aberto
24-Out-2017The perception of active listening practice on social networks as a determinant of brand engagementPina, Lídia SilveiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
9-Dez-2020The impact of social virtual presence agents and content-based product recommendation system on on-line customer purchase intentionSousa, Francisco Pedroso deDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Dez-2020The impact of social media: instagram vs online site reviews on hotels' client quality perceptionNeves, Carolina Serrano Gião SilveiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
15-Dez-2020Developing affective brand commitment through voice assistantsBerrincha, Ana Margarida BanhudoDissertação de MestradoAcesso Aberto
9-Dez-2020The impact of Covid-19 on the German online home sports industry: an analysis based on S-O-R and Structural Equation ModelingWerling, Anna ElisabethDissertação de MestradoAcesso Aberto
29-Nov-2017Criação de plano de comunicação digital para ONGD: o caso da Rosto SolidárioOliveira, Fabiana Raquel FontesDissertação de MestradoAcesso Aberto
19-Jan-2021Music festivals and cultural initiatives as a way of revitalizing inland Portugal: the case study of BONS SONS FestivalAlves, Maria Mafalda de Brito GuerreiroDissertação de MestradoAcesso Aberto