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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
21-Nov-2018The effects of virtual shoe store on consumer engagement and behavioral intention through telepresence, emotional and cognitive state: exploring two background music beatCrespo, Maria FelícioDissertação de MestradoAcesso Aberto
5-Nov-2018How rebranding affects the brand equity of a private label brandFaria, Rita Meireles Alves TamagniniDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Nov-2018Social media marketing across cultures: how does consumer behavior on Facebook brand pages differ between culturesGuftométros, MyronDissertação de MestradoAcesso Aberto
13-Dez-2018Case study on customer experience enhancement at ING, LuxembourgNowacki, AlineDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Nov-2018The impact of facial expressions in consumer purchase decisionMendes, Gonçalo Ramos Braz MergulhãoDissertação de MestradoAcesso Aberto
10-Dez-2018Exploring how tangible risks and animosity can affect the destination image and revisit intention of a tourist destination: a comparative study between Lisbon and Rio de JaneiroJesus, Sónia João ChagasDissertação de MestradoAcesso Aberto
10-Out-2016Website quality elements and online shopper behaviour: adapting the unified theory of acceptance and use of technology to fashion retailers' websitesCavallero, LuisaDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Nov-2016Are movie theaters doomed?: an in-depth look at how millennials behavior is changing towards the digitalRibeiro, Ana Sofia da SilvaDissertação de MestradoAcesso Restrito
24-Nov-2016Implementação de realidade aumentada numa plataforma de mobile-commerce na Lufi Surf CoFerreira, Paulo Alexandre RodriguesDissertação de MestradoAcesso Aberto
24-Nov-2016A influência do celebrity endorsement nas atitudes do consumidor: o contexto do InstagramAbreu, Inês MacedoDissertação de MestradoAcesso Restrito