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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
19-Dez-2022Social media influencers and body positivity: How a movement can influence Instagram engagementCardoso, Beatriz GouveiaDissertação de MestradoAcesso Restrito
22-Dez-2022Change or fail? Small business survival and digital marketing strategies during Covid-19 pandemicCavaco, Rita PiçarraDissertação de MestradoAcesso Aberto
22-Dez-2022Impacts of the Covid-19 pandemic: Consumer behaviour in the coffee marketVenes, AfonsoDissertação de MestradoAcesso Aberto
22-Dez-2022Media’s influence on the 21st century society: A global criminological systematic reviewLoja, Sara Luísa MeijerDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Dez-2022The role of emotional advertising strategies on music events' attendanceFerreira, Marta Leão GameiroDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Dez-2022How residents’ subjective well-being and benefit/cost perceptions impact on their support towards a music festivalPolido, Jorge Miguel SantiagoDissertação de MestradoAcesso Aberto
6-Dez-2022Fake news on social media: Understanding the factors that influence the credibility of fake news onlineFortunato, Ana Rita Monraia QuintasDissertação de MestradoAcesso Restrito
25-Nov-2022The perception of trust in personalized video news generated by artificial intelligenceBreviglieri, Felipe PechiDissertação de MestradoAcesso Restrito
22-Dez-2022The impact of sports sponsorship on brand equityNunes, Madalena Lucas de AlmeidaDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Dez-2022Cosmetic industry: Changes in the consumer behavior and COVID-19 impactMorais, Joana PaisanaDissertação de MestradoAcesso Aberto