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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
23-Nov-2017The factors influencing electronic trust and purchase intentions in online booking websites: A study of the Portuguese consumerCosta, Mariana Falcão Correia Cabral daDissertação de MestradoAcesso Aberto
16-Dez-2019Co-creation of tourism experiences and the use of social media (ICTS) as key tools for innovation and value creation in the tourism industrySilva, Raquel da Fonte Barata daDissertação de MestradoAcesso Aberto
19-Dez-2017Qualidade de serviço em plataformas online: o caso AirbnbMagalhães, Ana Catarina SantosDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Jul-2020Talha wine as a differentiational factor of Alentejo’s wine tourism offerMeira, Carolina MariquitoDissertação de MestradoAcesso Aberto
23-Out-2018The Search Engine Marketing strategy (SEM) in e-tourism: A case study of the French OTA (Online Travel Agency) Voyage PrivéEvrard, Laure Marguerite SuzanneDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Jul-2020The taste of travel: how food impacts and modifies people’s travel decisionsBaggi, DanieleDissertação de MestradoAcesso Aberto
10-Nov-2017User Generated Content e implicações específicas ao sector do turismoMota, João OliveiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
23-Jul-2018Case study: j'irai deguster chez vous, an activation of the experiential marketing strategy of castillon cotes de BordeauxDrouet, Manon Clémentine JeanneDissertação de MestradoAcesso Aberto
30-Out-2018How tourists perceive two island destinations with identical culture, but different demographic characteristics, through social networking sites?: the case of Madeira and BermudaFerro, Tiago José ManiésDissertação de MestradoAcesso Aberto
30-Out-2018Cruise tourism: factors influencing the intention to return to Lisbon destinationFigueira, Lisandra Josefa AbreuDissertação de MestradoAcesso Aberto