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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
16-Dez-2019Co-creation of tourism experiences and the use of social media (ICTS) as key tools for innovation and value creation in the tourism industrySilva, Raquel da Fonte Barata daDissertação de MestradoAcesso Aberto
26-Nov-2019A cooperação como estratégia de inovação empresarialRodrigues, Hélio TeixeiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
22-Set-2017Critical success factors and benefits of social CRM implementationSaag, HelenDissertação de MestradoAcesso Aberto
2015Turnaround management and its new requirements: The significance of innovation management for restructuring ambition and how to measure an organization’s innovativenessStange, JanDissertação de MestradoAcesso Restrito
29-Nov-2019How to turn innovative startups into successful businesses: The case of TechperksSousa, Rita Lourenço deDissertação de MestradoAcesso Aberto
2011Successful organizations: From the theoretical research to the business point of viewVasco, Daniela FigueiredoDissertação de MestradoAcesso Aberto
2013SYMANTEC: reorganização do canal de vendas indirectoLourenço, Rita Isabel ClementeDissertação de MestradoAcesso Aberto
29-Nov-2018Management consulting business models: operations through and for digital transformationSousa, Hugo Miguel Breia deDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Dez-2020Push vs pull production strategy: case study in the coffee production industryXavier, Matilde de Sousa Leitão GomesDissertação de MestradoAcesso Aberto
25-Nov-2020Acceptance and intention to use drone delivery services in the city of LisbonAlvarez, Jonathan Alonso VillanuevaDissertação de MestradoAcesso Aberto