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Resultados 21-30 de 3559.
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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
28-Dez-2021Improving awareness and reinforcing brand positioning in savings and investments in a digital era: Pedagogical case studySantos, Maria CoroadoDissertação de MestradoAcesso Aberto
30-Jul-2021A possibilidade de implementação de sistemas inteligentes e o respetivo impacto da inteligência artificial na segmentação de clientesFachada, Bruno Miguel da SilvaDissertação de MestradoAcesso Aberto
15-Dez-2020Strategic plan: a Lisbon's creative co-livingMeirelles, Filipa Reimão Pinto CarmoDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Jul-2021Evaluation of the development of a new drug: VIR-7831 case studySgariboldi, Lamberto LoriniDissertação de MestradoAcesso Aberto
24-Out-2020The satisfaction of the elderly with moderate and severe disability in geriatric nursing institutions: a case study of geriatric nursing institutions in ChengduLiao QiwuTese de DoutoramentoAcesso Aberto
30-Jul-2021Volatility risk premium: new insights into the systematic edge in the market for option sellersSerrano, Alexandre Miguel de AntónioDissertação de MestradoAcesso Aberto
24-Set-2021O XUM and the power of the community: crowdfunding as a marketing tool in e-businessPoser, ElsieDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Mai-2020A path toward prosperity: The role of ISCTE-IUL as a higher education institutionPires, Ana Catarina Queirós EstrelaDissertação de MestradoAcesso Aberto
19-Jun-2020The mediating role of entrepreneurship and new product development on customer satisfactionLopes, Susana Cristina AlmeidaDissertação de MestradoAcesso Aberto
9-Jun-2020Enhancing recommendations and revisit intentions to museums through experiences: the mediated role of visitors’ perception of coolness and feeling of authentic prideBlanco, Teresa Maria Rebelo de Andrade CastroDissertação de MestradoAcesso Aberto