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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2019Analysing consumer-brand engagement through appreciative listening on social network platformsPina, L. S.; Loureiro, S. M. C.; Rita, P.; Sarmento, E. M.; Bilro, R. G.; Guerreiro, J.ArtigoAcesso Aberto
2018Analysing customer engagement on social network platforms devoted to tourism and hospitalityBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018The perception of active listening practice on social networksPina, L. S.; Loureiro, S. M. C.; Rita, P.; Sarmento, E. M.; Bilro, R. G.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Fashion brands communicating and interacting in Instagram: a netnography approachLoureiro, S. M. C.; Serra, J.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Understanding the role of visual attention on wines’ purchase intention: an eye-tracking studyMonteiro, P.; Guerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
2019Understanding the use of Virtual Reality in Marketing: a text mining-based reviewLoureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.; Eloy, S.; Langaro, D.; Panchapakesan, P.ArtigoAcesso Aberto
2019Unveiling how consumers from different cultures engage with Facebook pagesGuftométros, M.; Guerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019How effective are retargeting ads?Rodrigues, T.; Guerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019How atmospheric cues in a virtual reality fashion stores affect the sense of presenceCrespo, M.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R.G.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019The impact of facial expressions and emotion incongruence in advertising attention and intentionMendes, G.; Guerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto