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Resultados 201-210 de 352.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2018Corporate social responsibility initiatives influence customer awareness and empowermentLoureiro, S. M. C.; Lopes, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018A cognition-driven risk evaluation framework for consumer loansFerreira, F. A. F.; Jalali, M. S.; Meidute-Kavaliauskiene, I.; Zavadskas, E. K.; Catarino, S. M. J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Analyzing the effect of socio-political context on tourism: perceptions of young tourists in Greece, Portugal and IsraelShahrabani, S.; Teitler-Regev, S.; Syna, H. D.; Voulgaris, F.; Tsoukatos, E.; Ambrosio, V.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Determinants of the classification of the share of profit or loss of equity investmentsLourenço, I.; Fernandes, S.; Branco, M. C.; Curto, J. D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018The impact of webcast and internet word-of-mouth to corporate reputation in bankingChang, H.-C.; Yang, F.-J.; Ferreira, F. A. F.; Liu, D.-W.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018How can stimuli and emotions help increase brand advocacyLoureiro, S. M. C.; Bilro, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018The role of word-of-mouth and celebrity endorsement in online consumer-brand relationship: the context of InstagramLoureiro, S. M. C.; Sarmento, E. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Relationship between destination affect and intention to visit: the case of destination dislikeRenzi, M. F.; Loureiro, S. M. C.; Toni, M.; Panchapakesan, P.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015A eficácia do sistema de compras coletivas na perspetiva dos parceiros de negócio: estudo exploratório em PortugalColaço, F.; Laureano, R.; Ferreira, P.; Laureano, L.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015Shall we adopt the information about firms in facebook?Loureiro, S.; Kaufmann, H.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto