Pesquisar


Filtros correntes:


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 31-40 de 70.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2019Analysing the impact of massclusivity campaigns on luxury and mass-market fashion brandsSantos, J. F.; Bilro, R.G.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Research on conflict management: a case study about small work groups in ChinaPeng, Q.; Silva, M. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019The effect of corporate social responsibility on job pursuit intentions: Contributes from person-organization fit and organizational attractivenessSilva, V. H.; Duarte, A. P.; Simões, E.; Neves, J. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018To be or not to be digital, that's the question! Implications for firm innovation capability and performanceFerreira, J. J. M.; Fernandes, C. I.; Ferreira, F. A. F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
1-Jan-2019Gamification in higher education: Text mining approachLoureiro, S. M. C.; Angelino, F.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018The relationship between board’s diversity and the reputation of integrated reportsBraz, M. J. O.; Lopes, A. I.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Assessment of perceived quality: comparison of sports apparel retail chainsGomes, J. F.; Martins, A. L.; Ferreira, J. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Consumption of musical content and movies/series online in PortugalSilva, A. F.; Trindade, G.; Santos, M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Corporate social responsibility initiatives influence customer awareness and empowermentLoureiro, S. M. C.; Lopes, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018A cognition-driven risk evaluation framework for consumer loansFerreira, F. A. F.; Jalali, M. S.; Meidute-Kavaliauskiene, I.; Zavadskas, E. K.; Catarino, S. M. J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto